Ja det gjorde jegFikk du bestilt noe til slutt da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det gjorde jegFikk du bestilt noe til slutt da?
Så flink du erJa, det blir nok kjempegøy.
Pakkelista er dog lang, og vi må shoppe litt, det viser seg at vår 16 kilo tunge datter har redningsvest på 5-15 kilo og dette ligger ved sjøen og just in case... (hun må uansett ha til st.hans så det er like greit å ordne det i morgen, bare jeg finner et sted som har regatta soft da, siden jeg ikke finner nyere teser enn sist vi kjøpte og den kom best ut)
De skal ha alt fra badetøy til støvler, liksom. I TILFELLE det dukker frem sol får de sånne vannskyterør (ca sånne: http://www.br.no/vaare-kategorier/u...uper-shooter-eliminator?id=619469&vid=471023i )og da er det greit med klær som er greit at blir våte, men natt til lørdag/lørdag morgen skal det regne, så støvler siden det er vått i gresset, og altså redningsvest, må høre om de mener fiskestenger også men ser for meg at det blir litt vel hektisk for pappa så jeg tror ikke de trenger redningsvest heller egentlig, men det er nå så.
Soveposer og noen leker og.... ja. I det hele tatt litt av hvert.
Så koselig å være hjemme aleneHar dere planer for helgen?
Her skal sambo reise til Lillestrøm å jeg og snuppa har leiligheten for oss selv hele helgaMen aner ikke hva vi skal gjøre da
![]()
Ja, det er ganske vondt det her. Stakkars liten <3Krysser fingrene fot det
Vet du hva, det skjønner jeg godt!!Noen ganger lurer jeg egentlig på hva jeg holder på med.
Er det noe som må ordnes her hjemme er det jeg som gjør det.
Er det avtaler vi har er det jeg som holder styr på dem.
Er det noe ungene skal er det jeg som vet hvor, når og hva de skal ha med seg.
Skal det lages noen avtaler med barnehage eller skole er det jeg som gjør det.
Noe som må handles drar jeg ut i butikker
Økonomien i familien og budsjettet vårt er det jeg som har mest oversikt over.
Må en at barna til lege er det som regel jeg som følger og husker alt som har vært med dem før.
Er på farten flere kvelder i uken den siste tiden itillegg til full jobb
De på jobben syns jeg er flink så jeg har blitt forfremmet med høyere lønn og tyngre oppgaver.
Har hatt en vår som har krevd mye av meg samtidig som jeg har klart å prestere.
Også så prøver jeg og slanke meg veldig..
Og vet dere hva, jeg begynner å bli skikkelig, skikkelig utslitt
Han er 2,5 år. Så nå har vi lagt litt strategier og det voksne skal også bli flinkere til å hjelpe han.Oi, det er ikke bra.. Bra du tar det opp med de! Og håper det bedrer segHvor gammel er han?
Familietid her blir ikke før på søndagJa da er det jo start på helg og familietid
Godt det ogFint lite i grunn
Bra på jobbGod morgen fra jobb![]()
Gleder jenta seg?Joda, har ei jente på snart 4 og en kommende i magehuset(en englegutt og da
<3 )
Passer meg dårligJa er nok det
Hva bestilte du da?Ja det gjorde jeg![]()
Laga hun bare boka selv eller?Ja det var genialtJeg skjønte ikke når hun sa til meg at de lå i "boken"
Nei da hjelper det jo lite![]()
Så godt å høreHan er 2,5 år. Så nå har vi lagt litt strategier og det voksne skal også bli flinkere til å hjelpe han.![]()
Jobber du i morgen?Familietid her blir ikke før på søndag
Skjønner det, tøft når de ikke har det braJa, det er ganske vondt det her. Stakkars liten <3
Ismael er nydelig det ogsåJa hadde bare mannen også ment det![]()
Men Ismael er fint det også heldigvis![]()
Er det jaGodt det og
He he da er det bare å skravlePasser meg dårlig
Ser ut som jeg må jobbe litt for topp 20 nå.
Ja, så får vi håpe det fungerer i praksisSå godt å høreBra det blir tatt tak i og dere har funnet en løsning
![]()