Juni - skravletråden

Å vi får satse på at det vedvarer en stund nå ;) Tenk positivt på det kjære deg ;)
Hehe. Så mange ganger som jeg har tenkt at nå kanskje snur det, for så å bli skuffa på det området sp har jeg gitt opp det håpet ass:p

Lykke til på 3D ul:D så mi på det tre ganger da hun var i magen:)

Her er det null planer idag. Og imorgen full rulle med tidligjobb og så bytur med venninner :)
I`m back i allefall :p Hihi ;) Strikkingen har jeg faktisk også klart å legge litt vekk på pause ;)(får se hvor lenge jeg klarer :p) Så nå skal det nytes og skravles :D

Takk, jeg gleder meg :D Weee, ja det er helt utrolig, satt å så på jenta vår i går før jeg la meg, var så rart å se :p

Deilig med avslappet dag i dag;) Har finværet kommet til dere nå eller?
KOs deg med jobb og bytur i morgen da ;)

Krysser fingre for det :)
Her kom mannen hjem og tok over badet! :o
Sovnet med en gang, så kom mannen hjem rundt 1, han styra å bruka sånn at jeg sovna ikke før lenge over 3.

Ja ❤️ han er hjemme for det er sånn det er her, men han kommer i morgen. Må dra hjem midt på dagen også komme på kvelden igjen men det går bra :) savner han da <3
Blir bra :) hørte ei som fødte nå nettopp her jeg ligger
Kjedelig at han ikke får være der med dere hele tiden, men så lenge man er innstilt på det så er det greit :)
Har du blitt forespeilet hvor lenge du må være der?

Så herlig ! Har hun vært mye våken i natt?
Nei. Halv elleve og så En gang klokken fem :O da fikk hun mat. Ellers sovna vi alle tre rundt elleve etter vi akutt måtte springe opp da hun våkna

I`m back i allefall :p Hihi ;) Strikkingen har jeg faktisk også klart å legge litt vekk på pause ;)(får se hvor lenge jeg klarer :p) Så nå skal det nytes og skravles :D

Takk, jeg gleder meg :D Weee, ja det er helt utrolig, satt å så på jenta vår i går før jeg la meg, var så rart å se :p

Deilig med avslappet dag i dag;) Har finværet kommet til dere nå eller?
KOs deg med jobb og bytur i morgen da ;)
Utrolig hvor likt de ser ut på 3D kontra virkeligheten når de var babyer. :)

Vi har ikke finvær akkurat, men regner ikke så fint nok:p

Hehe jenta mi har rotet vekk målebåndet mitt så fikk ikke strikket igår. Ble heller skravling :p får se om det dukker opp idag

Utrolig hvor likt de ser ut på 3D kontra virkeligheten når de var babyer. :)

Vi har ikke finvær akkurat, men regner ikke så fint nok:p

Hehe jenta mi har rotet vekk målebåndet mitt så fikk ikke strikket igår. Ble heller skravling :p får se om det dukker opp idag
Ja det var helt sykt :D Så det blir gøy å se ;)

Enig der, bedre enn regn ;)

Hun syntes vel du strikket for mye :p Hehe :D
Altså to dager borte og folk suser forbi meg på topp 10, så ser jeg har litt å ta igjen ;) Prøve på nytt mål i dag, evt helgen, 500 innlegg ;) Så få se hvordan det går ;)

Ja det var helt sykt :D Så det blir gøy å se ;)

Enig der, bedre enn regn ;)

Hun syntes vel du strikket for mye :p Hehe :D
Altså to dager borte og folk suser forbi meg på topp 10, så ser jeg har litt å ta igjen ;) Prøve på nytt mål i dag, evt helgen, 500 innlegg ;) Så få se hvordan det går ;)
Hihi, kanskje hun syntes det :p

Helgene pleier å være rolige så få unnagjort mest skravling idag du ;)

Ååh, jenta strakk seg etter klem nå. Og da jeg gav henne klem ser jeg målebåndet under tvbordet :D

Hihi, kanskje hun syntes det :p

Helgene pleier å være rolige så få unnagjort mest skravling idag du ;)

Ååh, jenta strakk seg etter klem nå. Og da jeg gav henne klem ser jeg målebåndet under tvbordet :D
Ja, men må også passe på spam da :p Som jeg gjorde tidligere her :p Haha :p Skal nok få det til ;) Her en del å lufte på dagboken jeg skriver her også ;) Hihi, veldig greit å få ut litt der altså :D

Se der ja, da fant du det gitt :D Har en veninne som ikke fant tv kontrollen da guttten hennes var mindre :o Den hadde han gjemt nede i votteskuffen (på sommeren :p)

Back
Topp