Hehe. Så mange ganger som jeg har tenkt at nå kanskje snur det, for så å bli skuffa på det området sp har jeg gitt opp det håpet assÅ vi får satse på at det vedvarer en stund nåTenk positivt på det kjære deg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. Så mange ganger som jeg har tenkt at nå kanskje snur det, for så å bli skuffa på det området sp har jeg gitt opp det håpet assÅ vi får satse på at det vedvarer en stund nåTenk positivt på det kjære deg
![]()
I`m back i allefallLykke til på 3D ulså mi på det tre ganger da hun var i magen
Her er det null planer idag. Og imorgen full rulle med tidligjobb og så bytur med venninner![]()
Jeg kan ha trua for deg denne gangenHehe. Så mange ganger som jeg har tenkt at nå kanskje snur det, for så å bli skuffa på det området sp har jeg gitt opp det håpet ass![]()
God morgenGod morgen godtfolk![]()
Sovnet med en gang, så kom mannen hjem rundt 1, han styra å bruka sånn at jeg sovna ikke før lenge over 3.Krysser fingre for det![]()
Her kom mannen hjem og tok over badet!![]()
Kjedelig at han ikke får være der med dere hele tiden, men så lenge man er innstilt på det så er det greitJahan er hjemme for det er sånn det er her, men han kommer i morgen. Må dra hjem midt på dagen også komme på kvelden igjen men det går bra
savner han da <3
Blir brahørte ei som fødte nå nettopp her jeg ligger
Hehe, tenker jeg trenger de lykkeønskningerLykke til med det![]()
Så herlig ! Har hun vært mye våken i natt?Herlig! Jenta sov til halv åtte idag :O
Nei. Halv elleve og så En gang klokken fem :O da fikk hun mat. Ellers sovna vi alle tre rundt elleve etter vi akutt måtte springe opp da hun våknaSå herlig ! Har hun vært mye våken i natt?
Utrolig hvor likt de ser ut på 3D kontra virkeligheten når de var babyer.I`m back i allefallHihi
Strikkingen har jeg faktisk også klart å legge litt vekk på pause
(får se hvor lenge jeg klarer
) Så nå skal det nytes og skravles
![]()
Takk, jeg gleder megWeee, ja det er helt utrolig, satt å så på jenta vår i går før jeg la meg, var så rart å se
Deilig med avslappet dag i dagHar finværet kommet til dere nå eller?
KOs deg med jobb og bytur i morgen da![]()
Heheh. Skal gi deg rapport imorgen daJeg kan ha trua for deg denne gangenSå slipper du å bli skuffet
Får se i morgen da
![]()
Har du hatt ei god natt?God morgen![]()
Ja det var helt syktUtrolig hvor likt de ser ut på 3D kontra virkeligheten når de var babyer.
Vi har ikke finvær akkurat, men regner ikke så fint nok
Hehe jenta mi har rotet vekk målebåndet mitt så fikk ikke strikket igår. Ble heller skravlingfår se om det dukker opp idag
Natten har vært lang og godHar du hatt ei god natt?![]()
Hihi, kanskje hun syntes detJa det var helt syktSå det blir gøy å se
Enig der, bedre enn regn
Hun syntes vel du strikket for myeHehe
Altså to dager borte og folk suser forbi meg på topp 10, så ser jeg har litt å ta igjenPrøve på nytt mål i dag, evt helgen, 500 innlegg
Så få se hvordan det går
![]()
Har han pleid å sove natta rundt?Natten har vært lang og godMen nå har lillegutt begynt å vekke meg på natten
Og det er ikke like poppis hos mor
![]()
Ja, men må også passe på spam daHihi, kanskje hun syntes det
Helgene pleier å være rolige så få unnagjort mest skravling idag du
Ååh, jenta strakk seg etter klem nå. Og da jeg gav henne klem ser jeg målebåndet under tvbordet![]()
Altså, han inni magenHar han pleid å sove natta rundt?
Gjør ikke det neiJa man vet jo aldri![]()