Juli 2016 har fått skjult forum. Klikk her for å se hvordan du blir medlem!

Jeg søkte om tilgang på mandag på melding, men har fortsatt ikke hørt noe :/ har jeg gjort noe feil?
 
Hmmmm 50 innlegg for å bli med i juli baby gruppen. Høres ut som moderators krav for å sikre aktivitet på hele forumet.
 
Hmmmm 50 innlegg for å bli med i juli baby gruppen. Høres ut som moderators krav for å sikre aktivitet på hele forumet.
Det er nok for å sikre oss som er inne på skjult. På skjult er man en mindre gruppe hvor ting man ikke vil ta opp i åpenhet blir skrevet. Det er innleggskrav også inne på skjult for å få beholde tilgangen etter man har fått den, den har vi som har tilgang kommet fram til i enighet :)
 
Har søkt om tilgang noen uker siden, og fortsatt ikke fått tilgang. Er det noe som er feil?
 
Har sendt melding at jeg har minst 53 innlegg... denne gangen i rett forum juli2016, pm er sendt men ser ikke ut til at skjult forum vil ha meg.

Får kansje baby først? Er nå innlagt.
 
Hvor er DAIM?

Kansje sjokoladen er spist?

Det er tydeligvis flere som oppfyller kriterier til å bli med i Julimammaer 2016 og venter på godkjenning, men siden daim er vekke så kanske vi må lete etter Troika eller Stratos.

Hmmm...... nå blir kansje noen fornærmet og jeg får jeg sikkert ikke bli medlem.
 
Hvor er DAIM?

Kansje sjokoladen er spist?

Det er tydeligvis flere som oppfyller kriterier til å bli med i Julimammaer 2016 og venter på godkjenning, men siden daim er vekke så kanske vi må lete etter Troika eller Stratos.

Hmmm...... nå blir kansje noen fornærmet og jeg får jeg sikkert ikke bli medlem.
Ja jeg vil å bli medlem på skjult :p
 
Daim har sendt melding om tilgang, men jeg finner ikke tråden/linken og jeg ser heller ikke merket julimammaer 2016.

Tror jeg trenger litt hjelp.
 
Daim har sendt melding om tilgang, men jeg finner ikke tråden/linken og jeg ser heller ikke merket julimammaer 2016.

Tror jeg trenger litt hjelp.
Det tar fra 1-3 dager før man får tilgang.
Det er admin som gir tilgang, jeg bare sjekker om dere tilfredsstiller kravene og godkjenner dere før admin gir dere tilgangen. :)
 
Back
Topp