Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var en stusselig middag da :/Ikke noe akkurat nå, men har spist kvelds i sted. Ikke så spennende da. Skiver med ost![]()
Ja, men det var jo heller ikke middagen. Middag spises tidligere på dagen her!Det var en stusselig middag da :/
Vi skulle gjerne gjort det også, men blir som regel tidligst 5- tidenJa, men det var jo heller ikke middagen. Middag spises tidligere på dagen her!
blir ofte det her også!Vi skulle gjerne gjort det også, men blir som regel tidligst 5- tiden
Er jo så kjedelig å spise alene!blir ofte det her også!siden sambo sjelden er hjemme fra jobb tidligere enn fem :/
uff, ja jeg vetEr jo så kjedelig å spise alene!![]()
Spennende nokHadde havregrøt å banan til kvelds i gårnå er det bare isvann
ikke så spennende
![]()
Mange familier som spiser da vil jeg troVi skulle gjerne gjort det også, men blir som regel tidligst 5- tiden
Det er det sikkert, men det varierer hos oss fra ca 5 til 22/23 om kvelden og alt der i mellomMange familier som spiser da vil jeg tro
Her blir det rundt 4 ofte![]()
Det er godt hvertfallSpennende nok![]()
Sånn er det gjerne hos oss også. Mannen vil helst spise tidlig, jeg er vandt til å spise rundt 20 - så da blir det gjerne litt kompromiss + utifra hva vi gjør /skal den dagenDet er det sikkert, men det varierer hos oss fra ca 5 til 22/23 om kvelden og alt der i mellom
Eg er også vandt med å spise ca 20 gubben bryr seg egentlig ikke men vi pleier egentlig bare å spise når han kommer hjemSånn er det gjerne hos oss også. Mannen vil helst spise tidlig, jeg er vandt til å spise rundt 20 - så da blir det gjerne litt kompromiss + utifra hva vi gjør /skal den dagen![]()