Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, men du skal ikke ødelegge deg selv hellerKrysser fingre for det.
Eventuelt fokusere på at det nok er siste jobbdag før en eventuell sykemelding![]()
Hvilken plass er du på?Merker det kan bli hardt å holde seg på topp 20 denne måneden. Jeg rykker stadig nedover. Mange som klatrer fordi![]()
![]()
Jeg er nr 18. Usikker på om jeg klarer holde topp 20 ut mndHvilken plass er du på?
God natt daJepp![]()
Vi gjør det selvSkal dere male selv eller er det noen som skal gjøre det for dere?![]()
Prøver pådetTar vare på deg selv nå da
Det var detDet blir nok stas
Nyt tiden og kos deg ♡
Klem fra ei litt sjalu daim![]()
Ja jeg vet , en annen dagHar skjønt dette men du må lytte til kroppen, finne ut hvor mye du kan gjøre
Veldig hyggelig sagtSå bradet fortjente du virkelig
❤
Hvor er du på lista?Merker det kan bli hardt å holde seg på topp 20 denne måneden. Jeg rykker stadig nedover. Mange som klatrer fordi![]()
![]()
Er dere tett?Jeg er nr 18. Usikker på om jeg klarer holde topp 20 ut mnd![]()
Hun ville vel være med dere ♡ er mannen der med deg?Det var detmen hun likte ikke reise hjem :/ nyter
Håper du snart føder etter hvordan formen din er! <3
Så bra dere gjør detTusen takk for gratulasjonerkoser oss masse
![]()
God natt søte du ❤Kommet meg i seng. Skulle egentlig lese litt men tror ikke jeg gidder...
Mannen har ikke kommet hjem, men han er nok ikke hjemme før over midnatt uansett så da gidder jeg ikke vente på han.
Neida, men 6 timer gjør ikke det heldigvisJoda, men du skal ikke ødelegge deg selv heller![]()
Hehe tror vi er en gjeng altfor sta kvinner herJa jeg vet , en annen dag![]()
Ikke noe vits i å vente med å legge seg neiKommet meg i seng. Skulle egentlig lese litt men tror ikke jeg gidder...
Mannen har ikke kommet hjem, men han er nok ikke hjemme før over midnatt uansett så da gidder jeg ikke vente på han.