Juni - skravletråden

God tur til Norge
Jo takk :)
Vet ikke hvor mye jeg gleder meg med jobb imorgen også 5 timer i bilen etterpå :p
Mannen kan heller ikke kjøre i Norge for de vil ikke godta førerkortet hans siden han nå har en oversettelse av Nationale førerkortet, her er det ikke noe problem frem til september :p
Så blir mange timer på meg!

Vi fikk vite det da vi flyttet og gutten vr da 10 mnf første gang vi var på den hs,min var tidlig ute med alt sannsynligvis pga han var liten og lett i følge ha
Ålte da han var 4 mnd
Krabbet ved 5 mnd
Gikk rundt bordet fra 7 mnd
Han var utrolig sterk i kroppen sa de på sykehuset
Oi, ja det var tidlig! Mi har og er veldig sein med den grove motorikken, men med andre ting er hun rundt gjennomsnittet. :-) Hun rulla fra mage til rygg og rygg til mage når hun var 5 mnd, men hun gjorde det ikke ofte å det kunne gå alt fra to uker til over en mnd mellom hver gang hun gjorde det og sånn var det helt til vi ble henvist til fysioterapaut når hun var 9 mnd. Da hadde vi gått det to ganger og rullinga gikk av seg selv etterpå. Så begynte hun å rotere etterhvert, og rundt 10,5 mnd begynte hun å åle seg bakover og gå opp i krabbestilling, men la seg fort ned igjen. Rett etter hun var fylt 1 år så begynte hun å åle seg framover, og gjør det ennå. Men alt dette er takket være hjelp fra fysio, for hadde jeg ikke tatt tak i det så hadde hun nok ennå bare ligget der å ikke kommet seg rundt. Nå er krabbinga rett rundt hjørne tipper jeg :-)

Da har jeg lagt sammen 2 maskiner med klær, tatt ut av oppvaskmaskin og laget sukkerlake (til iskaffe min i morgen;) )
Nå skal jeg henge opp 1 maskin og legge sammen en til. Så må jeg lage meg noe mat og prøve å finne meg nå å se på Netflix. Tips?
Fant du plutselig mye energi?!:eek: så flink du er!

Back
Topp