Synes de har mye fint der jaGlad i det merket du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes de har mye fint der jaGlad i det merket du?
Det skjønner jegJa. Føder ikke på det sykehuset neste gang...
Næhei? Du må være den første jeg veit som mener det sammeHehe, du er så lik meg, for jeg er akkurat lik![]()
Den står på herFår vente til i morgen. Nå må jeg hoppe i dusjen før litt fotballkamp![]()
Det har deSynes de har mye fint der ja![]()
Buksen jeg kjøpte er sånn superstrechy materiale. Utrolig digg å ha påTakk, dit må jeg dra en tur![]()
Ja. Unødig mye tull og styr i starten. Og ting kunne vært lettere. Men hun har det bra den dag idagMen det har ihvertfall gått bra, og godt er det!
Hva? Hvorfor?Dere er så strenge![]()
Heldigvis tilhører jeg ikke lengre de hellerDet skjønner jeg
Tror du ikke han gjør det?Om han tar det på seg ja
Ja, blir vel ikke bedre med det første med alt som skjer nærmeste dagene! Så veldig bra når det er bedre enn forventetSå bra det er bedre enn forventet![]()
Så koselig med nye naboer da
Takk, godt med litt skrytDu er så flink
Så deilig med litt fri daIkke jobb før lørdagsmorgen![]()
Mannen syns jeg er så rar,men det er jeg ikke. Det er han det som spiser epleneNæhei? Du må være den første jeg veit som mener det sammehahaha
Hmmm....jaja, det lar seg vel kanskje gjøreJa! Later til at vi må dele!siden vi er så gode forbilder osv
![]()
Er fornøyd OL min tar oppvasken å rydder jrgHva? Hvorfor?![]()
Håper ikke helgen din blir sånn alt for stressendeJa, blir vel ikke bedre med det første med alt som skjer nærmeste dagene! Så veldig bra når det er bedre enn forventet![]()
Sikkert deilig å være ferdig med denJada, helt fint![]()
Like greit kanskjeHeldigvis tilhører jeg ikke lengre de heller
Jeg er ganske så sikker på at vi tar kan ha de ganske så gøy sammenHmmm....jaja, det lar seg vel kanskje gjøre![]()
Ja er flere som sliter....Virker som det er noe etter siste oppdatering![]()