Ellers takkHihi. Kom og få![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ellers takkHihi. Kom og få![]()
Nei du kan så si :/Ja det syns jeg var sykt altså! Gulsott er jo ikke så bra heller akkurat...
Hehe, du er så lik meg, for jeg er akkurat likLiker epler i seg selv. Men ikke i eplekake. Men må steke med epler for smaken![]()
Takk, dit må jeg dra en turVero moda![]()
Det er sant jo ♡Snill du er ❤
Men denne gangen var det vel ute?Vi har badet litt sjeldent etter han var ferdig med babysvømming
Håper det har gitt seg nåOh yes det er det
Skjønner jeg godtVurderer det sterkt![]()
Ja. Føder ikke på det sykehuset neste gang...Jøss så rart
Men det har ihvertfall gått bra, og godt er det!Nei du kan så si :/
Vi fikk vite det da vi flyttet og gutten vr da 10 mnf første gang vi var på den hs,min var tidlig ute med alt sannsynligvis pga han var liten og lett i følge haHer var det faktisk ikke HS som fortalte det til oss, men fysioterapauten.. Utrolig domt hs ikke nevner noe om det til oss..
Men hvordan har din vært med motorikken da? Jeg bare spør for mi er veldig sein med den grove motorikken, altså rulle, åle, krabbe og gå, og tenker litt at det kan ha en sammenheng med at hun er født dysmatur..
God tur i morgenJa og fly i morgen kl 6
Har sitti i sofaen i en time. Så fått slappa litt avMen han hører ikke etter når jeg påpeker det. Selektiv hørsel altså.
Har du fått slappa av litt da?
Det var tidligJa og fly i morgen kl 6
Dere er så strengeKan jeg si her også,,men det skjer vel ikke![]()
Flink du erDa har jeg lagt sammen 2 maskiner med klær, tatt ut av oppvaskmaskin og laget sukkerlake (til iskaffe min i morgen)
Nå skal jeg henge opp 1 maskin og legge sammen en til. Så må jeg lage meg noe mat og prøve å finne meg nå å se på Netflix. Tips?
Får vente til i morgen. Nå må jeg hoppe i dusjen før litt fotballkampDet gjør du nok
Du er så flinkDa har jeg lagt sammen 2 maskiner med klær, tatt ut av oppvaskmaskin og laget sukkerlake (til iskaffe min i morgen)
Nå skal jeg henge opp 1 maskin og legge sammen en til. Så må jeg lage meg noe mat og prøve å finne meg nå å se på Netflix. Tips?
Hehhe. Men de er ep gooode daEllers takkprøver jo å gå ned noen kilo!!
Jada har det men fortsatt litt smerter og kvalmHåper det har gitt seg nå![]()