Ja dumme sykehusfolkeneRart at de ikke la henne i lyst når hun var over den grensa da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja dumme sykehusfolkeneRart at de ikke la henne i lyst når hun var over den grensa da!
Syns du er flott jeg! ♡Det jeg plages med er i grunn vekta
Å cystene innimellom
Var jakken jeg falt forSå kul jakke! Du blir så fin ♡ eller det er du jo da![]()
Her var det faktisk ikke HS som fortalte det til oss, men fysioterapauten.. Utrolig domt hs ikke nevner noe om det til oss..Var hs her også gitt...
Hehe, noen dager er bare sånn at man ikke orkerSkulle gjort litt her selv, men orker ikke![]()
Trøtt idag?Her blir det tidlig seng i dag
Ja, takk hun er det ♡ Har meg i sin hule håndHhhi. Hun er så sjarmerende den jenta![]()
Hihi det sier jeg ingenting påJa, takk hun er det ♡ Har meg i sin hule hånd![]()
Hehe, liker du ikke dem ?Det var det ogbare plukka ut eplebitene da
![]()
Ja det syns jeg var sykt altså! Gulsott er jo ikke så bra heller akkurat...Ja dumme sykehusfolkene
Hehe, vi altsåVar jakken jeg falt for![]()
Takk søtisdu er så god du
![]()
Men han hører ikke etter når jeg påpeker det. Selektiv hørsel altså.Er ikke benken ren og alt satt inn i oppvaskmaskinen så ekke kjøkkenet rydda![]()
Kan jeg si her også,,men det skjer vel ikkeHer blir det tidlig seng i dag
Ja og fly i morgen kl 6Trøtt idag?
Her skjer det nokKan jeg si her også,,men det skjer vel ikke![]()
Jøss så rartDe mente den gjorde ikke noe godt for ungene til at det var verdt det
Liker epler i seg selv. Men ikke i eplekake. Men må steke med epler for smakenHehe, liker du ikke dem ?![]()
Snill du er ❤Syns du er flott jeg! ♡