Om han tar det på seg jaHan blir nok en tøffing![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om han tar det på seg jaHan blir nok en tøffing![]()
Ja, her i huset er vi fjongeRegner det som et engangstilfelle. Men likevel. Love it![]()
Btw. Snapen av MJ i stolen ute. Hiihi. For en frøken![]()
Ikke jobb før lørdagsmorgenJa, ikke ofte det
Fri i kveld?
Det jeg plages med er i grunn vektaBeklager å høre det. Håper du ikke er så plaget
Mmm,det hørtes godt utKoser meg med muffins-eplekake![]()
Vår burde ligget i lys. Hun var over grensa men de ville ikke legge henne under lyset:/Uff så kjedelig!Ikke noe gøy det der! Jenta mi også hadde litt gulsott, men hun hadde ikke så mye så hun slappe å ligge i sånn lys heldigvis.
Satser på at vi begge får til amminga neste gang![]()
Ja! Later til at vi må dele!What?!har hun begynt å blande seg også?!
❤❤Vi liker deg og![]()
![]()
Nevnte de noe om at din var dysmatur på sykehuset eller på HS? Her var det faktisk fysioterapauten vår som fortalte meg det når vi var på første time med snuppa når hun var 9 mnd. Hadde aldri hørt om det før, men ting falt ihvertfall mer på plass og fikk da svar på alle spørsmålene jeg satt med når hun var så liten over termin.Min var også dysmatur, fikk aldri tilnammingen
Jada, helt fintDet er jo flott resultat![]()
Hvorfor ikke?Vår burde ligget i lys. Hun var over grensa men de ville ikke legge henne under lyset:/
Hhhi. Hun er så sjarmerende den jentaJa, her i huset er vi fjonge![]()
Virker som det er noe etter siste oppdateringDen krangler litt for meg også den siste tiden![]()
Var hs her også gitt...Nevnte de noe om at din var dysmatur på sykehuset eller på HS? Her var det faktisk fysioterapauten vår som fortalte meg det når vi var på første time med snuppa når hun var 9 mnd. Hadde aldri hørt om det før, men ting falt ihvertfall mer på plass og fikk da svar på alle spørsmålene jeg satt med når hun var så liten over termin.
Må gjerne fortsette :Hurra for god appetitt![]()
Rart at de ikke la henne i lyst når hun var over den grensa da!Vår burde ligget i lys. Hun var over grensa men de ville ikke legge henne under lyset:/
Så kul jakke! Du blir så fin ♡ eller det er du jo da
De mente den gjorde ikke noe godt for ungene til at det var verdt detHvorfor ikke?
Min lå i lys å ble illsint