Du er passe frekkKlart jeg har![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er passe frekkKlart jeg har![]()
Samme her. Alle lekene går på lekeområdet etter hun er lagt segLiker ikke det jeg heller så her rydder jeg både stue og kjøkken hver kveld for å ikke stå opp til rot. Hater rot!
Han blir nok en tøffingBlir bra det, buksen er til skolestart
Så fint
Det er sjelden assJa det er vikult!
Ja da får du rømmeBurde gjort det. Men frøkna elsker å ligge knødd i armene hans. Nå jeg får heller flytte seng![]()
Min var også dysmatur, fikk aldri tilnammingenJenta mi er født noe som heter dysmatur, altså født liten rundt termin eller over termin og sluttet å ta til seg næring de siste ukene av svangerskapet. Hun var 2715gr akkurat en uke over termin, altså like stor som et foster i uke 36/37 i svangerskapet. Og jeg tror det at hun var så liten som gjorde at hun ikke klarte å ta tak i puppen. Men sugeteknikken hadde hun inne så hun tok flaske veldig bra og jeg pumpa meg hver dag fram til hun var 1,5 uke gammel. Da merket jeg at hun kun hadde lagt på seg av det lille hun hadde fått av MME hver dag den uka og at jeg ikke hadde næring i melka mi. Men neste gang håper jeg virkelig at vi får det til!![]()
Skulle gjort litt her selv, men orker ikkeJa det nyter jeg veldig!
Takk! Godt å få det gjort![]()
Ikke rart jeg liker dereHihihi![]()
Hihi. Kom og fåFriste, friste du liksom![]()
Akkurat nokDu er passe frekk![]()
Visste jeg velJepp, det gjorde jeg![]()
Vero modaSå finthvor er det kjøpt?
Vi har badet litt sjeldent etter han var ferdig med babysvømmingHihi, var nok uvant for ham![]()
Oh yes det er detAu, det er vondt!!![]()
Beklager å høre det. Håper du ikke er så plagetJa det har jeg
Uff så kjedelig!Mi var født uke 36. Ikke veldig prematur, men tegnene der likevel. God fødselsvekt på 3050gram. Men tok ingen næring :/ bare kasta opp og gikk ned halvt kilo på par dager. Brukte en hel måned før hun tok igjen fødselsvekta si. Og mye sykehusog gulsott i huden i stor grad
Her hadde hun bare ikke grepet. Flaske slet vi lenge med. Så fikk hun kolikk og.
Neste håper jeg vi begge klarer det med amminga![]()
Vurderer det sterktJa da får du rømme![]()
Nei, takkSamme her. Kan ikke springe etter barn i høye hæler![]()
![]()