Budkrigen om deg vettuHva har du blandet deg borti?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Budkrigen om deg vettuHva har du blandet deg borti?
Ååh, heldige du!Fikk meg nye klær til jeg skal ut i helga på konsert. Snille mannen ville spandere![]()
Ha ha dere altsåBudkrigen om deg vettu
Hihi, var nok uvant for hamJ
ja men småen var svært misfornøyd i starten![]()
Æsj daLite og. Mannen snorka som et uvær. Sovna ikke før etter 2. Og opp tidlig med jenta
Hurra for god appetitt4 åringen som jeg vanligvis mæ diskutere med for å få i henne 1 skive spiser nå på sin 2det har skjedd 2 ganger før
Jenta mi er født noe som heter dysmatur, altså født liten rundt termin eller over termin og sluttet å ta til seg næring de siste ukene av svangerskapet. Hun var 2715gr akkurat en uke over termin, altså like stor som et foster i uke 36/37 i svangerskapet. Og jeg tror det at hun var så liten som gjorde at hun ikke klarte å ta tak i puppen. Men sugeteknikken hadde hun inne så hun tok flaske veldig bra og jeg pumpa meg hver dag fram til hun var 1,5 uke gammel. Da merket jeg at hun kun hadde lagt på seg av det lille hun hadde fått av MME hver dag den uka og at jeg ikke hadde næring i melka mi. Men neste gang håper jeg virkelig at vi får det til!Samme. Vi amma noe. Med skjold. Men for svak senprematur med gulsott. Så gikk ikke. Pumpa mm i åtte uker så ble det hipp etter det
Liker ikke det jeg heller så her rydder jeg både stue og kjøkken hver kveld for å ikke stå opp til rot. Hater rot!Jeg må ta kjøkkenet hver kveld for jeg hater å stå opp til skittent kjøkken
NettoppHan tok det heldogvis greit, men var glad når han endelig begynte å miste. Det dumme med å miste så sent er at de andre har avklart at tannfeen ikke er på ekte allerede før han får sitt første besøk av den..
HihihiHa ha dere altså
Burde gjort det. Men frøkna elsker å ligge knødd i armene hans. Nå jeg får heller flytte sengÆsj daspark gubben ut av senga
![]()
Ja det nyter jeg veldig!Hurra for sovedukkebare å nyte!
Flink du har vært da!
Det er kjiptSå på værmeldingen fremover, skal bli regn og kaldere vær... En sommerdag, og en stund til neste, jaja![]()
Ja det er viMen nå er vi her samtidig![]()
Ja vi gjør nok detDere får det sikkert kjempe fint sammen![]()
Friste, friste du liksomKoser meg med muffins-eplekake![]()
Jepp, det gjorde jegSu kommer til det
Mi var født uke 36. Ikke veldig prematur, men tegnene der likevel. God fødselsvekt på 3050gram. Men tok ingen næring :/ bare kasta opp og gikk ned halvt kilo på par dager. Brukte en hel måned før hun tok igjen fødselsvekta si. Og mye sykehusJenta mi er født noe som heter dysmatur, altså født liten rundt termin eller over termin og sluttet å ta til seg næring de siste ukene av svangerskapet. Hun var 2715gr akkurat en uke over termin, altså like stor som et foster i uke 36/37 i svangerskapet. Og jeg tror det at hun var så liten som gjorde at hun ikke klarte å ta tak i puppen. Men sugeteknikken hadde hun inne så hun tok flaske veldig bra og jeg pumpa meg hver dag fram til hun var 1,5 uke gammel. Da merket jeg at hun kun hadde lagt på seg av det lille hun hadde fått av MME hver dag den uka og at jeg ikke hadde næring i melka mi. Men neste gang håper jeg virkelig at vi får det til!![]()
Au, det er vondt!!Ja en cyste som sprakk