Kule klærStemmer det fikk jeg mail om
Så boozt startet salgidag..
Dette kjøpte jeg i dag,alt fra levis
Vis vedlegget 182707 Vis vedlegget 182708 Vis vedlegget 182710
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kule klærStemmer det fikk jeg mail om
Så boozt startet salgidag..
Dette kjøpte jeg i dag,alt fra levis
Vis vedlegget 182707 Vis vedlegget 182708 Vis vedlegget 182710
Hehe, mini tok ikke pupp så her har det vært erstatning fra hun var 1,5 uke gammel. Håper at neste baby tar pupp for det ser så koselig ut å ammeHehe jeg håper på en lat sovebaby neste gang som tar pupp![]()
Su kommer til detFortell, fortell![]()
What?!Vi skal vist få kamp fra Camilla![]()
Ja en cyste som sprakkBle du dårlig?![]()
Samme. Vi amma noe. Med skjold. Men for svak senprematur med gulsott. Så gikk ikke. Pumpa mm i åtte uker så ble det hipp etter detHehe, mini tok ikke pupp så her har det vært erstatning fra hun var 1,5 uke gammel. Håper at neste baby tar pupp for det ser så koselig ut å amme![]()
Det er bra detHan er gulle god![]()
Så gøy for demMine foreldre har med seg alle fire (store) barnebarna i campingvogna
Dvs, vi må kjøre våre og min bror hente sine, de får ikke fire i bilen.
Babyen blir selvsagt hjemme
Ja det er det, og stå opp til reint hus eller leilighet dagen etter er også diggSette seg ned i rent hus er godt,
Klart jeg harWhat?!har hun begynt å blande seg også?!
Blir bra det, buksen er til skolestartKule klær![]()
Det er jo flott resultatGikk greit, hun fikk 4![]()
Har ingen pene klær jeg passer nemlig. Alt er for stort. Så godt med nyttDet er bra det
Hva har du blandet deg borti?Klart jeg har![]()
Den krangler litt for meg også den siste tidenDet er noe rart med appen.. må oppdatere side hele tiden for plutselig er jeg mange timer tilbake i tid og sånn...på første side![]()
Det skjønner jegHar ingen pene klær jeg passer nemlig. Alt er for stort. Så godt med nytt![]()
Jeg må ta kjøkkenet hver kveld for jeg hater å stå opp til skittent kjøkkenJa det er det, og stå opp til reint hus eller leilighet dagen etter er også digg![]()
Hurra for sovedukkeJa veldig deilig! Hun gjør det hver natt, og har gjort det så og si hver natt siden hun var nyfødt
Takk! Det har vi, eller det har vært en helt grei dag med rydding og litt vasking av stue og kjøkken, og slappet av med snuppaHåper du også har hatt en fin dag!
![]()
Dere får det sikkert kjempe fint sammenJa det kjempe koselig, og gøy for barna at de kan leke med hverandreSå det blir i hvertfall ikke et kjedelig år hjemme
![]()