Ønskebarnnr2
Gift med forumet
ja veldig deilig!Åååh så deiliglurer veldig på hvordan det er egentlig å ha en baby som sover jeg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja veldig deilig!Åååh så deiliglurer veldig på hvordan det er egentlig å ha en baby som sover jeg
![]()
Det er veldig deilig når det er gjortVi fikk og rydda og vaska litt idag,
Gubben spanderte nytt antrekk til helga på megHva shopper du?
Herlig vær her ogsåsommer!
![]()

Er ikke benken ren og alt satt inn i oppvaskmaskinen så ekke kjøkkenet ryddaTror det er mange som er sånn. Her skulle han rydde kjøkkenet, men søpla tok han ikke ut og han tørka heller ikke av benken. Da har han i mine øyne ikke rydda seg ferdig .![]()
Takk søte duDet er bra, for du fortjener det ♡
Regner det som et engangstilfelle. Men likevel. Love itHva skjer med jentene våre![]()
Så snill han erGubben spanderte nytt antrekk til helga på meg![]()
Jippi, så flottHusker dere at jeg skrev at jeg hadde knust glasset på min relativt nye mobil?
Kom på at vi hadde limt et glass utenpå som beskyttelse. Og hurra, det var bare det glasset som var knust, ikke selve telefonen
Hva handlet du?
Hehe jeg håper på en lat sovebaby neste gang som tar puppja veldig deilig!Vi har vært veldig heldige, men neste gang tror jeg vi får en unge som er stikk motsatt av det igjen
![]()
Gratulerer med detSå utrolig bra
(Jippi, jeg fikk innlegg nummer 20.000 i denne tråden)
Sette seg ned i rent hus er godtDet er veldig deilig når det er gjort![]()
Litt festlig igrunnHahha nei jeg tror faktisk ikke det![]()
Fortell, fortellUps shopper litt i dag..
Han er gulle godSå snill han er
Ble du dårlig?Hadde det til jeg måtte hjem
Happy shoppingMeny til neste uke skrevet.
Handleliste skrevet.
Nå er det bare å vente til mini er i seng så er det ukeshandel.
I mellomtiden tror jeg jeg prøver å slappe av
Men nå er vi her samtidigLitt festlig igrunn![]()