Juni - skravletråden

Jenta mi er født noe som heter dysmatur, altså født liten rundt termin eller over termin og sluttet å ta til seg næring de siste ukene av svangerskapet. Hun var 2715gr akkurat en uke over termin, altså like stor som et foster i uke 36/37 i svangerskapet. Og jeg tror det at hun var så liten som gjorde at hun ikke klarte å ta tak i puppen. Men sugeteknikken hadde hun inne så hun tok flaske veldig bra og jeg pumpa meg hver dag fram til hun var 1,5 uke gammel. Da merket jeg at hun kun hadde lagt på seg av det lille hun hadde fått av MME hver dag den uka og at jeg ikke hadde næring i melka mi. Men neste gang håper jeg virkelig at vi får det til! :)
Min var også dysmatur, fikk aldri tilnammingen

Mi var født uke 36. Ikke veldig prematur, men tegnene der likevel. God fødselsvekt på 3050gram. Men tok ingen næring :/ bare kasta opp og gikk ned halvt kilo på par dager. Brukte en hel måned før hun tok igjen fødselsvekta si. Og mye sykehus :( og gulsott i huden i stor grad

Her hadde hun bare ikke grepet. Flaske slet vi lenge med. Så fikk hun kolikk og.

Neste håper jeg vi begge klarer det med amminga ;)
Uff så kjedelig! :( Ikke noe gøy det der! Jenta mi også hadde litt gulsott, men hun hadde ikke så mye så hun slappe å ligge i sånn lys heldigvis.

Satser på at vi begge får til amminga neste gang :-)

Back
Topp