Det er alltid godtTakk, godt med litt skryt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er alltid godtTakk, godt med litt skryt![]()
Krysser alt for detMå gjerne fortsette :
Kommer an på væretTror du ikke han gjør det?![]()
Jo takkGod tur til Norge
Oi, ja det var tidlig! Mi har og er veldig sein med den grove motorikken, men med andre ting er hun rundt gjennomsnittet.Vi fikk vite det da vi flyttet og gutten vr da 10 mnf første gang vi var på den hs,min var tidlig ute med alt sannsynligvis pga han var liten og lett i følge ha
Ålte da han var 4 mnd
Krabbet ved 5 mnd
Gikk rundt bordet fra 7 mnd
Han var utrolig sterk i kroppen sa de på sykehuset
Her også vil jeg troHer blir det tidlig seng i dag
Hva, hvem? Har jeg misforstått nå?Er fornøyd OL min tar oppvasken å rydder jrg
Skal ha selskap i helgen så burde egentlig men....Hehe, noen dager er bare sånn at man ikke orker![]()
Jo takk, også hvert i mange butikker osv idag. Nesten ikke hatt noe tid til å slappe av!Flink du har vært![]()
Ja det er slitsomt!Ja. Unødig mye tull og styr i starten. Og ting kunne vært lettere. Men hun har det bra den dag idag![]()
Takk, håper å ha det ihvertfallGod tur til moderlandet![]()
Fant du plutselig mye energi?!Da har jeg lagt sammen 2 maskiner med klær, tatt ut av oppvaskmaskin og laget sukkerlake (til iskaffe min i morgen)
Nå skal jeg henge opp 1 maskin og legge sammen en til. Så må jeg lage meg noe mat og prøve å finne meg nå å se på Netflix. Tips?
Håper det bedrer seg igjenJa er flere som sliter....![]()
Veldig fornøydSikkert deilig å være ferdig med den![]()
Og viktig,for alleDet er alltid godt
Veldig deilig. Lørdag blir kaos såSå deilig med litt fri da![]()
Tviler ikke på detHehhe. Men de er ep gooode da
Håper ikke det jeg heller men vet det blir fullstendig kaos imorgen lørdag er det jo bursdagsfeiring og søndag skal vi hjemHåper ikke helgen din blir sånn alt for stressende![]()
Så dumtJada har det men fortsatt litt smerter og kvalm
Mannen er ogMannen syns jeg er så rar,men det er jeg ikke. Det er han det som spiser eplene![]()