Den må jeg kikke etterJa, jeg syns det
Fra denne boken
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den må jeg kikke etterJa, jeg syns det
Fra denne boken
![]()
Søvnløs mamma har rett til å klageHuff. Føler at jeg i grunn ikke har rett til å klage enda. Håper det bedrer seg hos dere snart da. Søvn er viktig.
Deilig ar hun sov så lengeGod morgen!![]()
I dag sov snuppa til 08.30! Nå har hun spist frokost, og nå sitter vi i sofaen å koser litt før hun skal ha en hvilog da skal jeg komme igang med helgevasken
Ønsker dere en fin dag!
Ja veldig deilig! Hadde hun ikke våkna i 12 tiden i gårkveld pga tennene (var våken i 15-20min før hun sovnet igjen) så hadde hun sovet i rett over 12 timerDeilig ar hun sov så lenge![]()
Ja det koster litt og for deJa, det har jeg og lyst på, men får vente litt![]()
Den er jo suuuperfinJeg ville egentlig ikke ha rosegull, men så var den litt fin allikevel så da ble det denJeg er veldig fornøyd
![]()
Nei. Ikke jobb igjen før lørdagSå bra. Skal du på jobb i kveld igjen??
Heldigvis ikke jobb. Dagtid med frøkna og jobb til nesten midnatt tar på.:/ skal du jobbe i kveld da? Hvis ikke kan du jo ligge i strekk på sofan når mannen er hjemme
Hatt to duppet alleredeJeg er sliten.. duppe?
Håper det gikk bra16 åringen har muntlig eksamen om 25 min. Jeg er nesten kvalm på hennes vegne.![]()
Kjekt daHeldigvis så sover hun fra 1-2 timer dupp, for DET trenger jeg/vi begge
Hadde håpet at det skulle gå seg til, men hun har hatt morgenfugl rutiner i minst 6 mnd nåLegger henne igjen mellom 9 og 10.30 ut i fra hvor trett hun er, eller hva vi må få gjort
Mi er 1 år og 9mnd fuller 2 år rett etter hun har blitt storesøster i Aug
![]()
Det er fort gjortJa det var den helgevasken jeg skulle ta.. Men så ble jeg sittende her å skravle istedenfor![]()
TakkLykke til![]()
TakkKos dere på besøk
Er det mot snille folkDu er så søt og snill ♡
Så bra det er bedre enn forventetMye bedre som forventet men blir fort litt stiv![]()
Men gleder meg til mandag hvor jeg kan slappe av, hjelper også nye naboen så mye jeg kan![]()
Ikke i form neiEr du syk?