JeppSå akkurat passe for ei helg da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JeppSå akkurat passe for ei helg da![]()
Hun har alltid vært lita for alderen. Men jeg er ganske lita selvJa, da er hun ikke så stor. Her bruker vi mest 110 på 3-åringen nå.
Du er så søt og snill ♡Klart det kjære
Uff daJa, det var godt å se han litt. Selv om jeg hadde mest lyst til å bære han til sengs å tvinge han til å sove så sliten som han så ut ♡
Okei da mammaMen hold det til et minimum og pass på hvile
Har litt tid nåEn god del planer ja![]()
Hvor lang er du da?Hun har alltid vært lita for alderen. Men jeg er ganske lita selv![]()
Ser for meg at jeg blir akkurat lik. Heldigvis går jeg hjemme første året slik han kan ha korte dagerDet skjønner jeg, jeg syns tidvis det er fælt å levere MJ i bhg enda. Hun har gått snart 3 år![]()
Var utrolig herligDet hørtes veldig godt ut![]()
Det hender vel at det er kø der på en fredagJeppGår radig med mindre det er kø ut av Oslo en fredag ettermiddag
![]()
Å der våkna hun igjen hvis hun i det hele tatt har sovet noe. Ikke vil hun være på gulvet å leke mens jeg vasker, vil kun sitte på fanget å kose så da får jeg fortsette seinereDa var snuppa lagt for sin andre og siste hvil i dag, og nå må jeg bare bli ferdig med helgevaskinga før hun våkner igjen for i stad når hun hadde våknet fikk jeg ikke lov til å fortsette for å si det sånn![]()
Okei da mamma![]()
Okei da mamma![]()
Er du syk?Måtte dra hjem...
Veldig godtSå koselig![]()
Han er service tekniker på elektro (på båt) tror jegSå herlig. Hva jobber han med?
Hun fikk 4Det går vel bra
Godt å se hanSå fint han kom innom
Hehe, det skjønner jegJeppGår radig med mindre det er kø ut av Oslo en fredag ettermiddag
![]()