Ble det ei bra natt?Takk.mgod morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble det ei bra natt?Takk.mgod morgen![]()
God morgenGod morgen alleher skal vi straks på barnehage besøk
![]()
Huff her er vi heldige hvor han har begynt å hale ut stå opp tid men igjen sover kun en halvtime på dag. Men min er 15 mnd
Mange planer om dagJobbe, kjøpe bryllupsgave, hente pakke, hente stellebord og en tripp trapp stol kjøpt på Finn, lever strikkesett jeg har laget, lage middag, være med snuppa for mannen skal trene, å så får jeg se om det blir litt tid![]()
Lykke tilGod morgen alleher skal vi straks på barnehage besøk
![]()
Da får du legge beina høytDet satser jeg påBlir godt når jeg kommer hjem igjen
![]()
Tenker det, skal en tur på butikken når MJ er levert i bhg så skal jeg slappe avHeia heia og stå påBlir det å slappe av i dag?
Huff. Føler at jeg i grunn ikke har rett til å klage enda. Håper det bedrer seg hos dere snart da. Søvn er viktig.Ta det fra ei som har ei på straks et år som har sovet tre netter i sitt liv - du blir vant til det på et vis. Men må heller sove når hun sover
Fikk ikke prøvd den i går, må ta det en dag i neste uke for sambo reiser vekk i helgaHvordan gikk det med middagen?![]()
Ja, det har jeg og lyst på, men får vente littAah. Har lyst på det der man kan drive matsteder![]()
Jeg ville egentlig ikke ha rosegull, men så var den litt fin allikevel så da ble det denHar selv iphone SE i rosegull![]()
Det er detKoselig å gjøre andre ting enn å sitte på mobilen da![]()
God natt![]()
Vi ser ikke em herKoselig å se tv-serie med mannen daJeg og sambo ser veldig mye serier sammen, og det er veldig godt å gjøre det på kveldstid når snuppa er i seng å det kun er oss to, men har ikke blitt så mye denne uka da pga EM
God natt til deg og!
![]()
Så bra. Skal du på jobb i kveld igjen??Det var det![]()
Gratulerer så myeLille Theo kom til verden 01:37 idag![]()
Håper du får ei fin vakt på jobbGod morgen
Snart jobb,starter litt senere i dag, etterpå er det frisør med kb
Veldig fin fødselÅååå jeg ble helt rørt her
Gratulerer såååå utrolig mye:
Hvordan står det til med deg?
Håper du fikk en fantastisk fødsel![]()
![]()