Så moro! TO gleder :-D Da er du snart i mål du daJeg er 35 imorgen. Har tvillinger så jeg blir satt i gang om 2 uker. Da har jeg time 1 gang i uka hos jordmor og.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så moro! TO gleder :-D Da er du snart i mål du daJeg er 35 imorgen. Har tvillinger så jeg blir satt i gang om 2 uker. Da har jeg time 1 gang i uka hos jordmor og.
Ååå gratulerer så mye!!!Så moro! TO gleder :-D Da er du snart i mål du daSelv fikk jeg min datter i 34 nå i februar. Så godt at du har god oppfølging
![]()
Det er bra du får det sjekket syns jegSnakket bare med legekontor nå! Hun ville jeg skulle komme med en urinprøve og ta blodtrykket for å være på den sikre sidenskal ditt 10.45!
Greit å sjekke!
Takk for fort hjelp og svar folkens! Man blir så usikker når det er første svangerskap![]()
Ja, ikke noe gøyHuff, det er jo forferdelig... Skikkelig ubehagelig det der :-/
Jo takkÅåå gratulerer så mye!!!
Ja de er veldig flinke med oppfl.
Så godt å høreAlt flott med blodtrykket og urinenSå da er det iallfall ingen tegn på begynnende svangerskapsforgiftning
![]()
Sååå godt å høre!Alt flott med blodtrykket og urinenSå da er det iallfall ingen tegn på begynnende svangerskapsforgiftning
![]()
TakkSååå godt å høre!Sa de noe spesielt, eller var alt som det skulle? Nå ble jeg glad på dine vegne :-D