Juni - skravletråden

Trapper er jo ikke så lett:p
Koste han seg da?
Var noen små benker som han klatret på. Han vandret rundt. Fant en gigantisk skilpadde som han lekte med og så vandret mer. :p koste seg men dyrene var ikke det mest spennende :p

Også selvfølgelig hvis de ikke har gjort det ordentlig så kan det også gå utover vippene. Jeg var først hos en proff salong alle går dit og alle har hørt om den, så dro jeg til en annen dame som driver hjemme. Hun lurte på hvor i all værden jeg hadde vært, for det var det værste hun hadde sett
Ikke lett å vite hva som er bra eller ikke da nei :/

Tett i nesa ja, men kjenner ingen tenner. Blir smått frustrert for kjenner ikke igjen oppførselen.
Kan skjønne det :/
Hadde en periode der hun var litt mindre her også. Var skikkelig tett i nesa. Håper det blir bedre snart :)

En kondom kan brukes til så mangt.
Jeg klarte å kutte av toppen av fingeren før i dag og det svir for j*** dersom det blir vått og jeg skal i dusjen
d883e02e45f6bb560a2d0e10ef7ee664

Jeg vasker ikke gulv. Jeg kan støvsuge. Men klarer ikke vaske gulv. Da griner jeg etterpå
Fikk lyst til det jeg også!
Når mannen endelig kom inn og jeg kunne reise i butikken var jeg så stiv og hadde så vondt at kompisen til mannen spurte om jeg hadde det bra :p han spurte mannen på arabisk da så lurer på hva mannen svarte siden jeg gikk ut døra da ;)

God natt :)

Back
Topp