Juni - skravletråden

veldig variabelt ! Man skal være veldig forsiktig og nøye hvem man går til, har kommet mange salonger i det siste å mange de gjør crappy jobb. Det har jeg erfart. Betaler fra 1350 - 1650 første gang også 350 for påfyll. Ca hver 3 uke

Ja innimellom :P eller gjør ting som ikke er nødvendig
Okei. Må vel sjekke opp litt hvis man skal ta det. Hvordan blir det når man avslutter da. Må det fjernes på noen måte?

Ja gikk veldig fint:-). Mini fant tonen med en gang og overså oss totalt. Kom bort til meg ett par ganger for en klem bare. Ellers utforsket han lekene og området. Godt å se at han kommer til å trives men ser for meg at mammahjertet mitt kommer til å slite i august:-).
Så herlig å høre:D
Han får det nok kjempe fint der!

ikke vet jeg :p

Jeg tok av mine, for det ser ikke pent ut å ha noen vipper her å der, men man gå til de detter av :)
Hehe jaja kanskje han kan få sine oppgaver som ikke har med vasking å gjøre :p

ikke vet jeg :P

Jeg tok av mine, for det ser ikke pent ut å ha noen vipper her å der, men man gå til de detter av :)
Skjønner den :p
Har man vipper igjen når man tar av da?
Jeg har så korte vipper nå og vil helst ikke at de skal forsvinne helt:p

Skjønner den :p
Har man vipper igjen når man tar av da?
Jeg har så korte vipper nå og vil helst ikke at de skal forsvinne helt:p
Ja jeg har alltid det, hvis man er flink å Behandler de påsatte vippene ordentlig så skader man ikke sine egne

Ja jeg har alltid det, hvis man er flink å Behandler de påsatte vippene ordentlig så skader man ikke sine egne
Mulig jeg må sjekke opp nærmere :)

Mulig jeg må sjekke opp nærmere :)
Også selvfølgelig hvis de ikke har gjort det ordentlig så kan det også gå utover vippene. Jeg var først hos en proff salong alle går dit og alle har hørt om den, så dro jeg til en annen dame som driver hjemme. Hun lurte på hvor i all værden jeg hadde vært, for det var det værste hun hadde sett

Back
Topp