Det er så nydelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så nydelig
Hehe, det er vel ganske nødvendig innimellomJamen småen ble av og til satt i vognen med sele ikke innlegg populært
![]()
Så interessantVar på kurs i Excel..
ja kommer Ann på, han skal alltid "hjelpe" med det jeg gjør isteden for å gjøre noe annetMen bedre det enn at du gjør alt
Ja gleder meg ! Ja hadde i fjord sommer fram til høsten, men så måtte jeg slutte fordi jeg kjøpte ny bil og sånn, og nå må jeg ha det fordi vi ikke soverSå spennende
Har du tatt før?
Deilig med mobilfrihar vært strømløs på mobilen i dag.. men har fått gjort myestrikket litt, malet ett strøk på 1 liten vegg. og koset oss masse. hva har dere gjort i fin været i dag da damer?
Uff daEr fryktelig svimmel i kveld![]()
Ja ble mindre protest enn jeg trodde. Var litt mye trapper derHehe, det er vel ganske nødvendig innimellom![]()
God kveld til deg ogsåGod kveld![]()
Kunne tenkt meg å prøvd selv. Hva koster det og hvor ofte må du etterfylle?ja kommer Ann på, han skal alltid "hjelpe" med det jeg gjør isteden for å gjøre noe annet
Ja gleder meg ! Ja hadde i fjord sommer fram til høsten, men så måtte jeg slutte fordi jeg kjøpte ny bil og sånn, og nå må jeg ha det fordi vi ikke sover![]()
Æsj...kan jo ta en stund daKjenner ikke tegn engang
Så står i veien for deg?ja kommer Ann på, han skal alltid "hjelpe" med det jeg gjør isteden for å gjøre noe annet
Ja gleder meg ! Ja hadde i fjord sommer fram til høsten, men så måtte jeg slutte fordi jeg kjøpte ny bil og sånn, og nå må jeg ha det fordi vi ikke sover![]()
Hva gjør du på?God kveld til deg også![]()
vil fortsatt være ibhg
Deilig matDefinitivt. De er jo mat!
Nå er det du som er morsomMinst 6 mnd
Deilig mat
Jeg har klart sukkererter! Jippi![]()
Jeg har detGod kveld til deg også.
Hatt en fin dag?
Hvordan gikk kampen?Hjemme fra kamp,våt og kald