Vet 3'a har den kodenså morro![]()
neidet er på 2, men man må skrive testingcheats true først også en annen kode, men man må ta koden for hver gang da
jepp !
nei tester ut sovepose
Ja men jeg klarer ikke å lære av å se på de
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet 3'a har den kodenså morro![]()
neidet er på 2, men man må skrive testingcheats true først også en annen kode, men man må ta koden for hver gang da
jepp !
nei tester ut sovepose
Ja men jeg klarer ikke å lære av å se på de
Hadde vært deilig med utebursdagÅh så herligSatse på fint da ja
![]()
God bedring til lilleguttJeg stupte i seng når jeg kom hjem i natt så fikk ikke oppdatert, og hittil i dag har alt bare gått i ett.
Lille U har ekstrem trøske/sopp i hele munnen
Permisjon høres herlig utDeilig da! Sitter å slapper av, skravler litt her mens snuppa ligger på gulvet og leker litt før hun skal ha en hvil![]()
Næmmen, så kjedelig?!Og da var feberen tilbake hos lille snuppa
Altfor tidlig for det, og burde vel samle babyting førstDet kalles redebygging kjære degFlink du er
![]()
Wow liksomTjatror vi sov i 4 timer. Luksus
![]()
joda sant det, men jeg har konsentrasjons problemer og er skjeivhendt, jeg har sittet utallige ganger Med sånne videoer, men klarer ikke å se ordentlig hva de gjør, også klarer jeg ikke å snu det i hodet mittHvertfall ikke så lenge du har bestemt deg for at du ikke kan.
Jeg hadde i flere år bestemt meg for at jeg ikke kan strikk, og heller aldri ville kunne lære meg det, og så lenge jeg hadde bestemt meg for det klart jeg ikke å produsere annet en små lapper det tok 100 år å strikke som i tillegg var skjeve og ujevne.
Så bestemte jeg meg for at jeg kunne.......
“Whether you think you can, or you think you can't--you're right.”
― Henry Ford
den beste klubbenVelkommen i IPhone klubben og gratulerer![]()
Ja santVet 3'a har den kodeni toa måtte du skive boolprop først
Sjelden jeg har sett herOkei, spørsmål... Sånn litt utenom det vanlige samtaleemet her.. meen, mener dere det er det vanlig at forloveren til bruden har på seg bunad?
Sov godt som vanligHihi, må jo få med meg alt som er skrevet
Har sovet godt jeg. Enn du?
Venstrehendt er ingen unnskyldning, det er jeg også..joda sant det, men jeg har konsentrasjons problemer og er skjeivhendt, jeg har sittet utallige ganger Med sånne videoer, men klarer ikke å se ordentlig hva de gjør, også klarer jeg ikke å snu det i hodet mitt
den beste klubben
Ja santmen jeg snakker om 4
Det var jo dumt av megDu bygde hus langt unna jobben da![]()
Hva slags kurs?Da var det tid for kurs
Lykke tilSå satt jeg her igjen da ..
![]()
Det er sant av og til lenge sur før han sovnerSå lenge de ikke er påvirket av lite søvn er det ikke mye man får gjort for da får de gjerne den søvnen de skal ha![]()
Ja er nok detLitt eldre enn mi![]()
JaSå gøykoset dere?
Heldigvis ikke ofteDa hadde nok jeg også fått panikk![]()
Var på kurs i Excel..Hva slags kurs?![]()