Håper dere fikk litt søvn til sluttTo timer, og baby sover fremdeles ikke. Hverken pupp, mme på flaske, bæring, soving på meg eller bytt av bleie har fungert. Det her er unormal oppførsel til min baby å være.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper dere fikk litt søvn til sluttTo timer, og baby sover fremdeles ikke. Hverken pupp, mme på flaske, bæring, soving på meg eller bytt av bleie har fungert. Det her er unormal oppførsel til min baby å være.
Gjorde det.Okei, håper du fikk litt søvn i dag
Det går vel fint. Dere har kjernetid?Gjorde det.
Kom bare senere på jobb
Hvordan går det i dag? Fikk du sove?Ja håpe er alltid lov![]()
Hvordan går det med lille u? Når kom dere inn?Gjorde det.
Kom bare senere på jobb
Det er forståelig. Håper du er uthvilt nåJa hadde valgt litt senere om jeg kunne velge![]()
Ja da blir storebror fryktelig storOg snart sitter vi her med lillebror og storebror blir plutselig enda større![]()
Så braTakkSov som en drøm
![]()
Hurra for feber borte. Kjipt med allergiGod morgen
Idag er lille sin feber BORTE
Jeg derimot våkna opp med allergisk reaksjon på øyet, har den te posen under øyet![]()
Fikk du ikke sovet ?Ja hadde jeg bare gjort det
TakkTypisk
God bedring til J.![]()
God morgen. Hva gjør du i dag?Det er fort gjort ja![]()
Åh neida. Feberen kom tilbakeHurra for feber borte. Kjipt med allergi
Så herlig at hun sov hele natten.God morgen.
Her har lillesøster likegodt sovet hele natta. Hele. Som i fra jeg la henne til hun vekket meg med pludring 6.30
Da drakk hun til gjengjeld så godt at nå vil hun ikke ammes i sofaen etter endt morgenstell.
Sleng på et litt høyt frustrasjonsnivå i familien i særdeleshet fordi flere tegn ved storebror tyder på at noe plager ham igjen, eller rettere sagt noen. Sms sendt lærer for at de skal prate, men jeg glemte at det er onsdag, hun har fri da, men gir beskjed til den læreren de har i dag og tar en prat med ham selv i morgen. Noe av problemet er jo også at han "glemmer" å si fra til de voksne når det skjer og "ikke husker helt" når han kommer hjem og da er det sannelig ikke så lett å ta tak i....
Onsdag. Snart skoleferie
Neiiii... så kjedelig :/håper den blir borte igjenÅh neida. Feberen kom tilbake![]()
God formiddagGod morgen![]()
Det gjør du rett i... har nettopp sovet dupp herSnur meg rundt å sover litt til jeg![]()
Åh herlighet. Må ha vært helt utmattende :OSynes også det er drøyt.
Jeg satt med to små som hadde skikkelig ørebetennelse minste da var 2 Mnd også hadde ene Storesøstera på 5 år også.
Vi satt i timer, og ventet. Jeg var forbannet, og helt matt av hele legevakten når vi omsider kom inn.
TjaHåper dere fikk litt søvn til slutt![]()
Har du det bra da?Riktig god morgen![]()