Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper dere finner ut av det! Ikke gøy når de små ikke sover.Hjelp har vi men det hjelper ikke når ungen ikke sover på natten og jeg må på jobb på dagen.startet med utredning nå så spent på om det er noe helsemessig som er skylden i de dårlige nettene
Ja hadde valgt litt senere om jeg kunne velgeJa det blir det jo. Men fy så tidlig
Ja du må klore deg fast på topp10Var utrolig godtDu vet, kan jo ikke bare ligge på latsiden
rabbet meg opp på plass nr 9 nå da
Greit på jobb? Og går det bra med deg på jobb?
Så koselig med avslutning![]()
Lege høres lurt ut om det ikke gir seg jaLitt usikker egentligMen ligger ved nyrene denne smerten.. Så får se i morgen.. er det like ille blir det en tlf til legen
![]()
Og snart sitter vi her med lillebror og storebror blir plutselig enda størreJa... det går for fort... mi eldste er snart 4. Synes ikke det var lenge siden hun var like lita som lillesøster er nå
God morgen! Alt bra etter en god natts søvnGod kveld ja
Alt vel?
Den er veldig diggDrømmestol
Ja det er detNei det er det ikkebest når det bare kommer naturlig
Nei takk kjæreTar du mine nå da?
Ja hadde jeg bare gjort detDu får sove godt kengu![]()
Ble i grunn mer liv etter jeg la meg ser det ut somSer ut som du fikkndet
Det er fort gjort jaEr så fort gjort.. tenker ikke så nøye over det![]()
Åh det er gøy daHåper set. Blir kanskje tur på liseberg
Jo klart. Men tre timer etter avtalt tid for en liten baby, var drøytHer er det også sånn. Det kommer alt an på hva som skrives på arket ang hvorfor vi er der...
Noen har jo også ringt på forhånd og fått beskjed om når de må komme og de som skal til krise hjelpen kommer noen ganger rett inn...
Hehe. Ble våken en time etter jeg burde siden det var så stille og deilig hjemme selvBurde legge meg jeg også, men DETTE er jo min eneste ene og alenetid. Når alle andre sover eller i alle fall holder seg på rommene sine![]()
Hva koster de der?what??
Jeg vil ha!!
Funnet en på skeidar som jeg likte, men litt mye penger syns jeg
Fikk du sovet litt?Jeg også. Veldig sliten
hihi du er nå søtDet ble ryddigog ja jeg ville nesten ikke legge meg, ville bare sitte der å se
![]()