Juni - skravletråden

Jeg har også lyst å sove....

Skal vel snart gå trilletur jeg.

Det skjønner jeg! Trilletur er også kos da. Skal du gå langt? :)
Trilletur er veldig koselig

Aner ikke, går trolig runde på 3 eller 4 kilometer, evt fem, eller om skolen og henter storebror om vi drøyer lenge nok

Hun må i alle fall sove....

Trilletur er veldig koselig

Aner ikke, går trolig runde på 3 eller 4 kilometer, evt fem, eller om skolen og henter storebror om vi drøyer lenge nok

Hun må i alle fall sove....
Det høres jo ut som en fin runde.
Sliter hun med å sovne i dag? :)

Har du det bra da?:)

Jupp sliten men, bra hva med deg?

Jeg har nå sovet meg en dupp mens minste sov :p Jeg sovnet i løpet av Max 15 min etter hun var sovnet :D
Gjorde utrolig godt! :p Hun våkner så tidlig vær bidige morgen at jeg skulle ønske jeg alltid klarte og sovne og sove godt når hun har dagens dupp. Men jeg tipper liksom over det trøtte, og må få gjort ting her hjemme også mens hun sover. :o

Nå har min snille eldste datter på straks 18 år byttet bleie på henne og hentet henne etter duppen. Hun har fri til fredag da hun ikke kom opp til eksamen :D :p

Det høres jo ut som en fin runde.
Sliter hun med å sovne i dag? :)
Sovna på puppen i morges

Sov bare en halvtime da mannen gikk med henne mens jeg henta pakke på posten (irriterende, de nedla post i butikk her så vi må langt avsted med bil)

Så hun må helt klart ha en tur/dubb til

Okei, spørsmål... Sånn litt utenom det vanlige samtaleemet her.. meen, mener dere det er det vanlig at forloveren til bruden har på seg bunad?
Det er vel som man ønsker som brud :)

Sovna på puppen i morges

Sov bare en halvtime da mannen gikk med henne mens jeg henta pakke på posten (irriterende, de nedla post i butikk her så vi må langt avsted med bil)

Så hun må helt klart ha en tur/dubb til
Skjønner :)

Back
Topp