Jepp, tar antakelig en del tid før de kommer frem.Æsj...kan jo ta en stund da![]()
Eldstemann fikk forøvrig ikke tenner før han var 10 mnd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, tar antakelig en del tid før de kommer frem.Æsj...kan jo ta en stund da![]()
Stakkars...Og da er U oppe igjen![]()
veldig variabelt ! Man skal være veldig forsiktig og nøye hvem man går til, har kommet mange salonger i det siste å mange de gjør crappy jobb. Det har jeg erfart. Betaler fra 1350 - 1650 første gang også 350 for påfyll. Ca hver 3 ukeKunne tenkt meg å prøvd selv. Hva koster det og hvor ofte må du etterfylle?![]()
Ja innimellomSå står i veien for deg?
StrikkeTil å kjøpe eller strikke?
Mmm...jeg vil på middag hos deg!Kyllingfilet, marinerte poteter, bernaisesaus, chili cheese nuggets og salat![]()
Aldri klage på staten!Ja ikke santkan ikke klage på staten da
![]()
Så fint! Var det vanskelig å strikke?
Ja hper det jeg ogsåHåper du får noe, helst noe fast, i det minste noe langvarig
Legg deg paddeflat i sofaJo takk, det merkes veldig godt i beina nå da! Huff!
Det er jeg aldriNå er det du som er morsom![]()
VelkommenMmm...jeg vil på middag hos deg!![]()
Tapte 6-5Hvordan gikk kampen?![]()
Tusen takkGratulerer med ny telefon![]()
Dalegarn har en hel gratiskatalog med hentesettStrikke![]()
Ikke alltid så lettveldig variabelt ! Man skal være veldig forsiktig og nøye hvem man går til, har kommet mange salonger i det siste å mange de gjør crappy jobb. Det har jeg erfart. Betaler fra 1350 - 1650 første gang også 350 for påfyll. Ca hver 3 uke
Ja innimellomeller gjør ting som ikke er nødvendig
Er du til salgs?!Jeg er så dårlig på å selge meg selv
Tror det er en kombinasjon av munnen og tullete døgnrytme etter i gårStakkars...er han ille plaget?
JaIkke alltid så lettkanskje du kan skrive en liste hva som må gjøres
![]()
Hehe, ja det er jo en fordelGreit hvis jeg skulle gå i fødsel![]()