Så gøyGod morgenher skal jeg og småen på akvarie
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøyGod morgenher skal jeg og småen på akvarie
![]()
Gratulerer med ny telefonWiii, da ble det iphone på meg i dag da skulle egentlig vente til i slutten av juli, men selvfølgelig klarte jeg ikke å vente jeg måtte jo uansett bytte abonnement til Telenor frihet for å ha samme priser i Spania som hjemme så da kunne jeg bare kjøpe iphonen med en gang
så morroVi fungerer godt på jobb sammen så ting blir gjort og humør på topp![]()
neiTestingcheatsenabled true?![]()
jepp !Åhjelpes. Var hun så urolig?
nei tester ut soveposeTrøtt. Men ellers bra. Skjer hos deg i kveld da?
Ja men jeg klarer ikke å lære av å se på deJeg bare bestemte meg og begynte jeg...
Fins mye på youtube
Det gjør du nok mest sannsynligSatser på jeg får hentet meg inn etter ferien når alle andre har ferie![]()
Velkommen i klubbenWiii, da ble det iphone på meg i dag da skulle egentlig vente til i slutten av juli, men selvfølgelig klarte jeg ikke å vente jeg måtte jo uansett bytte abonnement til Telenor frihet for å ha samme priser i Spania som hjemme så da kunne jeg bare kjøpe iphonen med en gang
Håper tenna snart dukker oppOg lillesøster klør som fy på noen tenner som vi ikke ser tegn til at skal komme og humøret er deretter.
Å for en strålende morgen.
Men sola skinner og siden det er de sedvanlige 13 gradene er ungene smurt i solkrem og kledd i langermet....
Ja de trengte det virkeligGodt for blomstene våre![]()
Hehe, ja kan være fult muligIkke ant![]()
Hehe, hvem vet. Kanskje vi egentlig er skikkelig like jeg og du med interessene?![]()
Jeg har aldri vært sånn trøtt som jeg er nå. Ho har jo stort sett sovet om natten.Hehe. Trøtt hver dag her ogmen ellers fint
![]()
Det kalles redebygging kjære degVet ikke helt hva som skjedde med meg men etter å ha hvert ute en tur kom jeg hjem og begynte å skrubbe kjøkkenet![]()
Har nå gått videre til stua og absolutt alt får seg en god vask nå. Blir deilig når jeg er ferdig![]()
Ja men jeg klarer ikke å lære av å se på de
Hadde vist det! Men har ikke noe igjen nå daSkikkelig arbeidslyst altså![]()
Velkommen i IPhone klubben og gratulererWiii, da ble det iphone på meg i dag da skulle egentlig vente til i slutten av juli, men selvfølgelig klarte jeg ikke å vente jeg måtte jo uansett bytte abonnement til Telenor frihet for å ha samme priser i Spania som hjemme så da kunne jeg bare kjøpe iphonen med en gang
Da hadde nok jeg også fått panikkIkke helt over meg som holdt på å få panikk når jeg skulle dykke etter en 80 kg dukke
Så gøyGod morgen. Da skal vi straks avgårde på besøksdag i barnehagen mini skal begynne i til høsten
. Blir spennende
![]()
Ja. Vi jobber aldri sammen ellers så gøy å ha vakt nå sammenSå koselig da![]()
Hvilken iphone ble det?Wiii, da ble det iphone på meg i dag da skulle egentlig vente til i slutten av juli, men selvfølgelig klarte jeg ikke å vente jeg måtte jo uansett bytte abonnement til Telenor frihet for å ha samme priser i Spania som hjemme så da kunne jeg bare kjøpe iphonen med en gang
God kveldGod morgenØnsker alle en strålende dag.
Her skulle det vært overskyet, knapt en sky på himmelen her og solen steker allerede!