Juni - skravletråden

Wiii, da ble det iphone på meg i dag da skulle egentlig vente til i slutten av juli, men selvfølgelig klarte jeg ikke å vente jeg måtte jo uansett bytte abonnement til Telenor frihet for å ha samme priser i Spania som hjemme så da kunne jeg bare kjøpe iphonen med en gang

Wiii, da ble det iphone på meg i dag da skulle egentlig vente til i slutten av juli, men selvfølgelig klarte jeg ikke å vente jeg måtte jo uansett bytte abonnement til Telenor frihet for å ha samme priser i Spania som hjemme så da kunne jeg bare kjøpe iphonen med en gang
Gratulerer med ny telefon :)

Vi fungerer godt på jobb sammen så ting blir gjort og humør på topp:)
så morro :D
Testingcheatsenabled true?:p
nei :P det er på 2, men man må skrive testingcheats true først også en annen kode, men man må ta koden for hver gang da
Åhjelpes. Var hun så urolig?
jepp !
Trøtt. Men ellers bra. Skjer hos deg i kveld da?
nei tester ut sovepose
Jeg bare bestemte meg og begynte jeg...
Fins mye på youtube
Ja men jeg klarer ikke å lære av å se på de

Velkommen i klubben :D

Og lillesøster klør som fy på noen tenner som vi ikke ser tegn til at skal komme og humøret er deretter.

Å for en strålende morgen.

Men sola skinner og siden det er de sedvanlige 13 gradene er ungene smurt i solkrem og kledd i langermet....
Håper tenna snart dukker opp:)

Vet ikke helt hva som skjedde med meg men etter å ha hvert ute en tur kom jeg hjem og begynte å skrubbe kjøkkenet :o
Har nå gått videre til stua og absolutt alt får seg en god vask nå. Blir deilig når jeg er ferdig ;)
Det kalles redebygging kjære deg ;) Flink du er :D

Ja men jeg klarer ikke å lære av å se på de

Hvertfall ikke så lenge du har bestemt deg for at du ikke kan.

Jeg hadde i flere år bestemt meg for at jeg ikke kan strikk, og heller aldri ville kunne lære meg det, og så lenge jeg hadde bestemt meg for det klart jeg ikke å produsere annet en små lapper det tok 100 år å strikke som i tillegg var skjeve og ujevne.

Så bestemte jeg meg for at jeg kunne.......

“Whether you think you can, or you think you can't--you're right.”
Henry Ford

Velkommen i IPhone klubben og gratulerer :)

Hvilken iphone ble det?

Back
Topp