Heldigvis er han bare på sjøen rett utenfor her vi bor da. Ikke i Abu dahbi som han var hele sommeren i fjorAldri gøy når de er borte nei![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldigvis er han bare på sjøen rett utenfor her vi bor da. Ikke i Abu dahbi som han var hele sommeren i fjorAldri gøy når de er borte nei![]()
Fin vakt?Hjemme fra jobb
Godt å oppdatere segLest meg gjennom 500 innlegg nå. Så tar kveld. God natt![]()
Hastet vel mrt for de daJeg skjønner meg ikke på denne legevakten.
Det er over en halv time siden de som var før oss gikk og vi har enda ikke fått komme inn
Det skjønner jegMen sliten nå
Har ikke handla noe nå likevelDet er dethvor handla du fra?
Vi er flere som er det velSkravleguri du
Wow det hadde jeg aldri giddetLest meg gjennom 500 innlegg nå. Så tar kveld. God natt![]()
Sovnet babyen til slutt?To timer, og baby sover fremdeles ikke. Hverken pupp, mme på flaske, bæring, soving på meg eller bytt av bleie har fungert. Det her er unormal oppførsel til min baby å være.
God morgen[/QUOTE
God morgen
Hurra for feber bortrGod morgen
Idag er lille sin feber BORTE
Jeg derimot våkna opp med allergisk reaksjon på øyet, har den te posen under øyet![]()
Det liker jegGjør da alltid som jeg får beskjed om![]()
He he jo innimellom så er du detIkke morsom jeg![]()
JaaHurra for feber bortr
Håper dere finner ut av det! Ikke gøy når de små ikke sover.
Spennende da! Lykke til når det skjerOppe før fuglene idagvåknet av takene i magen, så da er det bare å ta tiden da. Sovet 2 1/2 time med å våkne opp når takene kom, men nå klarte jeg ikke sove igjen
Tusen takkSpennende da! Lykke til når det skjer![]()