Så flink du er å skravleYey 77.000 innlegg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flink du er å skravleYey 77.000 innlegg
Men lite man får gjort.,Nei er dessverre ikke det.
Alltid litt skeptisk når det handles fra utlandet, men har jo ordren liggende inne på nettsidenGjør sikkert det
Ja godt vi fikk den rolige sistLitt kjekt og da![]()
Jaja bedre enn at han går å legger segNei det var dårlig greier... her sjekker han været![]()
Klarte du det?Ja men litt tøft med dykkerprøve
Nja han gikk å la seger ikke mye selskap i han fyren der
![]()
Ja. Viktig at man prøver å få fast personell om det er mulig og at pårørende støtter det de kan.Men lite man får gjort.,
Ja. Blir sikkert straks. Han skal på jobb i morgenJaja bedre enn at han går å legger seg![]()
Det var i grunn for at vi flyttet til utlandetSkjønner det der
Så vidt når eg følte eg ville gi opp..Klarte du det?
Godt sovehjerte han da?Haha min man slukner på sofaen inntil meg vær dag når minsta er lagt kl:19.00 også våkner han 22-23 også sier han nei dette har jeg ikke tid til så går han og legger seg i senga og sovner med en gang. Om han merker at jeg kommer, og legger meg tar han hånden min i sin også slukner han igjenEller stryker meg lett og sovner igjen
![]()
Jeg bruker programet på ipaden eller telefonen da men det er noe annet på en kindleJeg elsker min
Nei det skjønner jegKan ikke klage på det
Det er sant.Ja. Viktig at man prøver å få fast personell om det er mulig og at pårørende støtter det de kan.
Huff håper virkelig at du slipper å oppleve det samme igjen :/ er takene hardere, eller samme?Stoppet å ta tiden og tar den heller om en times tid om det er noe enda. 6-9 min 1 min varighet ca så får segikk med disse smertene 2 1/2 døgn med N
Nei,,det syns ikke jeg hellerDe er ikke så dyre
Begynner å bli sent for meg også. Men klarer ikke å sove med spreng så må vel finne frem pumpaJa. Blir sikkert straks. Han skal på jobb i morgen
God natt snuppaNå tar jeg kvelden, nådd målet mitt i dag