Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahaJenta mi spurte hvor gammel jeg er... kunne fortelle henne at jeg blir 28 i høstmannen kikket rart på meg... må du ikke lyve for ungen sier han... du blir jo 29... haha...
bursdagen i fjor har godt fra meg
måtte telle... og unnskylde meg for jenta å si.. mamma blir 29 år
![]()
Det skal vi. Har laget hvitløksdressing nå. Og begynt å lage klart det vi skal ha på pizzaenKose dere![]()
Det er forståeligHer blir det så mye![]()
Nei ikke så lett detHahaikke lett å holde telling
![]()
Sendte melding 3 timer før så nestenBle avtalen avlyst i siste liten?
Den er kjip:/ liker ikke når folk avlyser samme dag.Sendte melding 3 timer før så nesten
Så braFeberen er nede på 37 nåså det er bra.
Ja eneste er vel at vi må en tur til butikken.
Haha! Så på Kardashian i går! Han Scott er morsom ass, hadde leid inn en synsk for han påstod at det var noe som het "The Kardashian curse" alle menn som har vært i forhold med en Kardashian fikk ett helvete senere![]()
Så braFeberen er nede på 37 nåså det er bra.
Ja eneste er vel at vi må en tur til butikken.
Haha! Så på Kardashian i går! Han Scott er morsom ass, hadde leid inn en synsk for han påstod at det var noe som het "The Kardashian curse" alle menn som har vært i forhold med en Kardashian fikk ett helvete senere![]()
Greit på jobb, men den ryggen ga seg ikkeKos deg idag![]()
Haha ja!Så braHaha
Tror han har rota seg selv inn over helvete etterpå
![]()
Takk søtaUff dagod bedring!
Ja bare vent, snart en ny serie på gang med akuratt det navnetHaha ja!
Men likte ordet "The Kardashian curse"![]()
Nei det ble kaos i dag også haha. Må bare bli vant til det tror jegHåper du har hatt en behagelig dag![]()
Uff, da skjønner jeg at du blir fort sliten :/36+6 i dag. Det er den derre hersens blodprosenten som er så lav som gjør meg sliten.. den var vært lav i mange mnd![]()
Uff, da skjønner jeg at du blir fort sliten :/36+6 i dag. Det er den derre hersens blodprosenten som er så lav som gjør meg sliten.. den var vært lav i mange mnd![]()
Da trengte du sikkert søvnenGod ettermiddagSer at det "straffer" seg å våkne alt for tidlig
Sovnet rett etter jeg kom hjem fra jobb kl 14 og våknet nå
Jaja, nå er det middagen som står for tur
Hva har dere bedrevet ettermiddagen med?
![]()
Jobber i hjemmesykepleienEr jo nyttig men sent. Hvor jobber du?![]()
Oj såpass ja1 år og 3 mnd. Planla bryllup på 3 uker.![]()