Et av stedeneHaha. Blitt stedet og oppbevare ting under oppussinga?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Et av stedeneHaha. Blitt stedet og oppbevare ting under oppussinga?
Det blir koseligVis vedlegget 182289 da var halvparten på plassVis vedlegget 182290
Ja, ønsket meg den lille. Fikk den store. BlæAh har den du ja
Veldig lettvindt. Også jeg som liker å lese på engelsk syns det er genialt. Da jeg kjøpte min var det veldig dårlig utvalg av norske bøker. Men det er jo over 7 år sidenJa. Ser så koselig ut å lese bøker på kindle![]()
Ja... blir godt å få litt sommer utenfor husetDet blir koselig![]()
Så snill du erVi har vært gift i 2 år i dagmen vært sammen 9,5
har kjøpt en bukett roser til mannen
![]()
Skjønte det i grunnDet smilefjeset skulle være andre veien. Beklager.
Kan du ta deg en tur hit?Ja... blir godt å få litt sommer utenfor huset![]()
Huff håper du blir bedre iløpet av dagen.Ja man skal jo få hele pakka og da, jeg våknet jo med kink i nakken så hurra for det...
Nei det går ikkeTar du alt idag?
Heheheheh, du høres ut som meg bare at jeg legger på et år jegJenta mi spurte hvor gammel jeg er... kunne fortelle henne at jeg blir 28 i høstmannen kikket rart på meg... må du ikke lyve for ungen sier han... du blir jo 29... haha...
bursdagen i fjor har godt fra meg
måtte telle... og unnskylde meg for jenta å si.. mamma blir 29 år
![]()
Det er braSkjønte det i grunn![]()
Det tror jeg det er faktiskSikkert godt noen dager ja![]()
Må kan til tullJa, ønsket meg den lille. Fikk den store. Blæ
Ja, akkurat det syns jeg ogsåMå kan til tull![]()
Giftet dere raskt dereSå snill du er
Vi har også vært sammen i en del over 9 år blir 10 i slutten av 2016. Også hadde vi vært gift i 8 år i mars![]()
Må få ny nåJa, akkurat det syns jeg også![]()
Oy... så fort tiden går. Giftet dere litt tidligere enn oss... men nesten like lenge sammenSå snill du er
Vi har også vært sammen i en del over 9 år blir 10 i slutten av 2016. Også hadde vi vært gift i 8 år i mars![]()