Håper du har hatt en behagelig dagJa godt dagen er over. I dag blir det bare tur til helsestasjonen så håper det blir roligere i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du har hatt en behagelig dagJa godt dagen er over. I dag blir det bare tur til helsestasjonen så håper det blir roligere i dag![]()
Hvordan går din trening?Spreke du![]()
God ettermiddagGod morgen![]()
Så dumt at planer endresnettet ble i orden litt senerevar strømbrudd hos lynet som vi har.
formen min er så som så, men jeg er veldig sta og lar ikke den stoppe meg. selvsagt ble det endring i planene da, men men :/
Kose dereDa er det godt å slappe av litt først. Skal hente H i bhg straks her også. Vi skal lage pizza i dag.
Her blir det så myeSynes det er kjekt å vite om noen har skrevet til meg![]()
Eller god ettermiddagGod morgen alle søte!
Eller nesten innafor å si formiddag snart![]()
JaSå dumt at planer endres![]()
Hurra for detJippi feriepenger har kommet inn på konto
Håper du sov godtDa er det tid for dagens dupp![]()
Hva skal du pakke?Snart hente kb ,så må jeg på butikken å få banankasse
Jeg sov så godt at var nesten så jeg kom for sent til kontrollHåper du sov godt![]()
Klær jeg har solgtHva skal du pakke?![]()
Så at det var sånn livredningskurs. Viktig å få med seg detKun jeg fra jobben. Var en til som skulle men blir kun meg..
Ble avtalen avlyst i siste liten?Jable skuffet av min bestevenninne
1 år og 3 mnd. Planla bryllup på 3 uker.Giftet dere raskt dere
Her var der ti år som gift i Mats, 16 år sammen ijan
Syns det altsåMå få ny nå![]()
Jepp, det har viOy... så fort tiden går. Giftet dere litt tidligere enn oss... men nesten like lenge sammen![]()