Synes det er kjekt å vite om noen har skrevet til megHar slått det av jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det er kjekt å vite om noen har skrevet til megHar slått det av jeg![]()
Håper det blir fikset snartSå en tråd om akkurat det. Flere som var plaga
Var veldig varmt når jeg leverte snuppa så tar heller en gåtur i kveldEr varmt ja men blir vel varmere utover dage
Fikk sett 2 episoder i går. Bare sesong finalen av sesong 5 igjenJa.må se den ferdig vi og
27 g ute her nåVar veldig varmt når jeg leverte snuppa så tar heller en gåtur i kveld![]()
Har allerede vært en tur i senga igjenGod morgen
Sovet ganske greit og skal finne senga igjen etterpå tror jeg![]()
Nei men er jo lov å håpeja jeg sover sånn passe om natta, men hva annet kan man forvente når man er så gravid som jeg er![]()
Fkink i dag ogsåHjemme fra sykkeltur, varmt i dag også..
I natt sov jeg bedre enn på lenge! N sov siden av megNei men er jo lov å håpe![]()
Jeg har den på badet.. Støv over alt med andre ord!Har vaskemaskinen i et grovrom i kjelleren. Men det er verken koselig eller romslig å være der
Må jo være detFkink i dag også![]()
God morgenGod morgen alle søte!
Eller nesten innafor å si formiddag snart![]()
Herlig varme for å slappe av da27 g ute her nå
Deilig det da, blir nok en tur veldig snart!Har allerede vært en tur i senga igjen![]()
Håper hun snart er i form igjenNå er feberen høy igjenmen allmentilstanden er jo bra! Skal gi en paracet nå igjen så får vi se
hun har sovet store deler av natta
![]()
God formiddagGod morgen alle søte!
Eller nesten innafor å si formiddag snart![]()
Uff daGod morgenHer har jeg vært oppe en stund allerede. Våknet av vonde smerter i ryggen
Og fikk ikke sove igjen...
Håper hun sovnet fint igjenMåtte plutselig legge meg jeg og da LJ våknet