Høres lurt utJeg er forøvrig på plass i senga, lillesøster våknet, så da la jeg meg
Skal nok snart finne senga jeg også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres lurt utJeg er forøvrig på plass i senga, lillesøster våknet, så da la jeg meg
JaGodt det![]()
Er jo litt å sette seg inn i men man lærer heldigvis fort![]()
Hva var det da?Det var den
Det er bra. Håper MJ blir sånn. Så langt liker hun å bli lest tilYes han også elsker å lese
Ja, VirkeligAltfor ung hvettfall
Greit med litt strikke tidSikkert ikke dumt
Ja og når han blir eldre må han ihvertfall ha påminnelser for alkohol og insulin er ikke en god kombinasjonJahan er 14 nå da så han tar bra ansvar selv, men nå og da må.han som alle andre fjortisser ha en liten påminnelse
Deilig daDa var de tre besøkende gutta dratt hjem, godt medlitt ro igjen.
Jeg har ligget å lest ute i sola :
Uff, god bedring til podenVel, da har poden blitt forkjøpet igjen. Og både jeg og mannen kjenner det, så det har vel ikke lange tiden før det slår ut på resten av oss... Og vi som skal å dåp neste søndag...
Flink du er daGod kveld damer, med litt ekstra energi er jeg i parken og prøver å forbrenne noen kalorier ihvertfallVis vedlegget 182207
Hva skal du begynne på?Jeg må vel også spise snart. Ellers er det skravle og strikkekveld.![]()
Har lyst til det jeg å, men får jo ikke brukt det, magen er i veienMåtte kjøpe en selv
Håper hun sovnet igjenJeg er forøvrig på plass i senga, lillesøster våknet, så da la jeg meg
Wow, du er en superleserStartet på ny bok før i dag, nå er den ferdig lesst
Nydelig musemorSiden alle dere andre viser frem det dere lager så kan vel jeg også
![]()
Da er det å ligge på sofaen med bena høyt å slappe av!Sliten i dag også..
Gidder ikke late som jeg ikke er sliten lenger.. og alle kommenterer det. Blæ
Nå er feberen høy igjenSå bra hun virker i god form
Masse god bedring til snuppa!
Jeg og mannen satt der i sjokkUtrolig hva de greier å takle, snuppa her er også sånn.
Greit å ha febernedsettende klar til natta da
Og da hadde jeg lagt megEr her nå![]()