Er kommet godt ut i sesong 5 med sons nåDen var bra den![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er kommet godt ut i sesong 5 med sons nåDen var bra den![]()
Det er detVeldig stas![]()
Å nei så trist å høreUff sønnen til 3 menningen min døde i dag![]()
Vet mange har problemer med varslerSjønner meg ikke på verken app eller pc nå... appen gir ikke varslene og pc er 40 min bak på varslene
Vi falt av rundt sesong fire tror jeg. Må se det ferdigEr kommet godt ut i sesong 5 med sons nå
Så bra hun virker i god formLille har feber, men er blid som en solsnakker og ler. Utrolig selv om feberen er høy
![]()
Jøss, mange som sliter med detSjønner meg ikke på verken app eller pc nå... appen gir ikke varslene og pc er 40 min bak på varslene
Da har man jo ikke noe valgJeg har ikke plass andre steder. Men liker det ikke![]()
På barneskolenivå og du har kalkulator på telefonen dinMatematikk altså. Tror jeg holder meg til det andre har laga enn så lenge![]()
Får ikke varsler jeg heller.Sjønner meg ikke på verken app eller pc nå... appen gir ikke varslene og pc er 40 min bak på varslene
Jeg har på alle unntatt de aller første brukt New Zealand lammeull fra 123knit.dkOj. Det var mange det![]()
hvilket garn bruker du? Fikk litt lyst å lage samme til kollega som venter gutt
![]()
Nei. Hadde det ikke regns kunne jeg tørka uteDa har man jo ikke noe valg![]()
Er her nåPlutselig forsvant alle liksom?!![]()
Pinnestr da?Jeg har på alle unntatt de aller første brukt New Zealand lammeull fra 123knit.dk
Unntatt til min yngste, det er i kauni-garn
Hvordan er prisene og frakten derfra?Jeg har på alle unntatt de aller første brukt New Zealand lammeull fra 123knit.dk
Unntatt til min yngste, det er i kauni-garn
Pinne 6, 3 masker og øker i hver pinne. Tre masker. Et kast, rett pinnen ut (etter at jeg bare har økt opp til seks da) og tre rett, et kast. Tre rett sammen og rett ut pinnen andre halvdelPinnestr da?legger du opp tre masker og øker annahver runde eller?
![]()
Helt overkommelig. Et hespe på 100 gram koster vel i underkant av en femtilapp også er det 35-40 kr i porto avhengig av hvor mye du kjøper.Hvordan er prisene og frakten derfra?
Kaster du som økning hver omgang?Pinne 6, 3 masker og øker i hver pinne. Tre masker. Et kast, rett pinnen ut (etter at jeg bare har økt opp til seks da) og tre rett, et kast. Tre rett sammen og rett ut pinnen andre halvdel