Juni - skravletråden

Deilig når småen er sovnet :) selv om jeg skulle vært i seng jeg og

På senga med lillemor som skal sove. Mannen henter mellomste i bursdag. Dersom denne her sovner greit skal jeg legge de to eldste mens han ser fotball, men vi får se. Etterpå blir det strikking og skravling på meg, tenker jeg
Håper alt går etter planen:D

Her prøver jeg å legge minste nå. Eldste er i seng.
Noe sier meg at mellomste ikke ville hjem. Selskap til 19, 10 min herfra. Litt trafikkkaos i enden av den blindveien må påbegynnes, men ikke hjemme enda.

Yngste sover ikke enda heller da ;-)

Deilig når småen er sovnet :) selv om jeg skulle vært i seng jeg og
Veldig deilig. Hender seg jeg også legger meg tidlig, men i dag ble det mye soving på meg. Måtte sove sammen med frøkena pga bråket på taket.

Noe sier meg at mellomste ikke ville hjem. Selskap til 19, 10 min herfra. Litt trafikkkaos i enden av den blindveien må påbegynnes, men ikke hjemme enda.

Yngste sover ikke enda heller da ;-)
Spørs nok da ja... ikke like enkelt hver kveld. Tror minsta snovnet nå. Sitter å ser litt americans. Så blir det vel strikking og skravlong etterhvert

Veldig deilig. Hender seg jeg også legger meg tidlig, men i dag ble det mye soving på meg. Måtte sove sammen med frøkena pga bråket på taket.
De sover ofte bedre med oss :)

Ja spesielt når det er høye uvante lyder.
Småen våkner mye på rommet om natten, spesielt om jeg kommer inn. Når jeg er alene sover vi til det blir morgen :)

Vel, da har poden blitt forkjøpet igjen. Og både jeg og mannen kjenner det, så det har vel ikke lange tiden før det slår ut på resten av oss... Og vi som skal å dåp neste søndag...

På senga med lillemor som skal sove. Mannen henter mellomste i bursdag. Dersom denne her sovner greit skal jeg legge de to eldste mens han ser fotball, men vi får se. Etterpå blir det strikking og skravling på meg, tenker jeg
Snill du er som lar han se på fotball, her er det nærmest en kamp om fjernkontrollen da :p

Vel, da har poden blitt forkjøpet igjen. Og både jeg og mannen kjenner det, så det har vel ikke lange tiden før det slår ut på resten av oss... Og vi som skal å dåp neste søndag...
Så kjipt. Det er typisk at nan skal bli syk like før man skal noe.

Back
Topp