Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fornøyd med detMen det er jo kjekt
Håper alt går etter planenPå senga med lillemor som skal sove. Mannen henter mellomste i bursdag. Dersom denne her sovner greit skal jeg legge de to eldste mens han ser fotball, men vi får se. Etterpå blir det strikking og skravling på meg, tenker jeg
Går fort unnaImponert
Det er det selvsagt ikkeKort oppsummert fra ture til HS, siden han bare er 15 måneder er det ingenting å bekymre seg over
HurraJuhuu. Klær fra brandsdal kommet og passer perfekt![]()
Da skjønner jeg det blir slitsomt jaNei men han er generelt sett slitsom fordi han er aktiv hele tiden uten pause
Noe sier meg at mellomste ikke ville hjem. Selskap til 19, 10 min herfra. Litt trafikkkaos i enden av den blindveien må påbegynnes, men ikke hjemme enda.Her prøver jeg å legge minste nå. Eldste er i seng.
Veldig deilig. Hender seg jeg også legger meg tidlig, men i dag ble det mye soving på meg. Måtte sove sammen med frøkena pga bråket på taket.Deilig når småen er sovnetselv om jeg skulle vært i seng jeg og
Når man må følge med absolutt hele tiden.. Til tider mer avslappende p gå på jobbDa skjønner jeg det blir slitsomt ja![]()
Spørs nok da ja... ikke like enkelt hver kveld. Tror minsta snovnet nå. Sitter å ser litt americans. Så blir det vel strikking og skravlong etterhvertNoe sier meg at mellomste ikke ville hjem. Selskap til 19, 10 min herfra. Litt trafikkkaos i enden av den blindveien må påbegynnes, men ikke hjemme enda.
Yngste sover ikke enda heller da ;-)
De sover ofte bedre med ossVeldig deilig. Hender seg jeg også legger meg tidlig, men i dag ble det mye soving på meg. Måtte sove sammen med frøkena pga bråket på taket.
Ja spesielt når det er høye uvante lyder.De sover ofte bedre med oss![]()
Småen våkner mye på rommet om natten, spesielt om jeg kommer inn. Når jeg er alene sover vi til det blir morgenJa spesielt når det er høye uvante lyder.
Snill du er som lar han se på fotball, her er det nærmest en kamp om fjernkontrollen daPå senga med lillemor som skal sove. Mannen henter mellomste i bursdag. Dersom denne her sovner greit skal jeg legge de to eldste mens han ser fotball, men vi får se. Etterpå blir det strikking og skravling på meg, tenker jeg
Blir litt mer urolig alene på rommet, men er urolig inne til oss også... så vet ikke helt hvor hun sover best på nattSmåen våkner mye på rommet om natten, spesielt om jeg kommer inn. Når jeg er alene sover vi til det blir morgen![]()
Godt det da!Kort oppsummert fra ture til HS, siden han bare er 15 måneder er det ingenting å bekymre seg over
Så kjipt. Det er typisk at nan skal bli syk like før man skal noe.Vel, da har poden blitt forkjøpet igjen. Og både jeg og mannen kjenner det, så det har vel ikke lange tiden før det slår ut på resten av oss... Og vi som skal å dåp neste søndag...
Ja, ihvertfall nå som vi skal ha det skikkelig!Gjelder å holde ut til man finner den rette![]()