Håper du har sovet godtUff, der ble det sent i dag også gitt.
Det var ikke meningen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du har sovet godtUff, der ble det sent i dag også gitt.
Det var ikke meningen
Har slått det av jegJa... får håpe det kommer seg
Så en tråd om akkurat det. Flere som var plagaHadde varsler her tidligere. Ble borte etter de hadde vedlikehold :/
Ja.må se den ferdig vi ogSå ett par episoder opp til sesong 5.. så ble vi litt lei... men må jo se det ferdig.
Det skjønner jeg godt. Glattstrikk er relativt greit å rekke opp mye. Stikker bare en pinne inn i maskene x ant rader nedenfor. Men i rillestrikk er det verreJa, man må nemlig felle en mer enn man øker dersom man reelt skal felle en.
Det ble en merkelig form på det teppet, jeg gadd ikke rekke opp 20 pinner....
Det tviler jeg ikke på du klarerHar aldri prøvd det, ingen aning om hvordan jeg skal gjøre det, men har store planer om å finne ut av det
Jepp, de er kjekkeSånn type rundt ett i hagen?
Hihi. Må se endel videoer og få det ikke med teskje så går det nokDet klarer du lett som en plett.![]()
Har vaskemaskinen i et grovrom i kjelleren. Men det er verken koselig eller romslig å være derJeg også !
Dere har ikke noe saftpresseri i nærheten da?Aner virkelig ikke! Noe uten alkohol til noen som har absolutt alt, hudpleieprodukter har hun, fotfiler osv hun kanskje hadde hatt bruk for er uaktuelt pga diabetes og er lite sosial![]()
Mener jeg så snap av det.Fikk mitt før jul og jeg elsker det ♡
Har alltid hatt unntatt da vi bodde i vietnam og Kina
Ja håper det jeg åGod morgen
Kjedelig med smertee! Håper det gir seg snart
Vi stod opp da mannen dro på jobb. Lille har fortsatt feber, men håper paracetten skal virke![]()
Vi skal nok kose oss masseHøres fantastisk ut! Viktig å nyte ferien![]()
Så kjapp du er å lese :OStartet på ny bok før i dag, nå er den ferdig lesst
Alle er ikke like neiHehe nettopp!![]()
Noen er bare litt senere ute enn andre![]()
Åja, vanlige matpausen på nattenJada, både hun og jeg. Hun var bare sulten. Helt vanlig.
Midt på natta?!Jeg måtte fikse bilen!![]()
Den var rotete og fæl!
Ja, obs gikk i glemmeboken... Blir bra til slutt daJeg skulle fortsette
Det minste nøstet hang fast i babyteppet jeg strikker på
God morgenGod morgenHer har jeg vært oppe en stund allerede. Våknet av vonde smerter i ryggen
Og fikk ikke sove igjen...
Måtte plutselig legge meg jeg og da LJ våknetOg da hadde jeg lagt meg![]()