Mer enn meg jaffalIkke superlangt, 8 km
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mer enn meg jaffalIkke superlangt, 8 km
Æsj, så kjipt!håper det er i orden nå?
Er du i form så hvorfor ikke![]()
det var frem til uke 34men du fikk bekjd av sykehuset om å ta det med ro, gjorde du ikke?
Lekeland er dr i mange år til så det kan man jo vente med![]()
Ser du er i Juni gruppen. Jeg var der, men mistet i uke 18 i januar. Gravid igjen nå med termin 1 desember.ja jeg sover sånn passe om natta, men hva annet kan man forvente når man er så gravid som jeg er![]()
Absolutt! Og er jo da man får mest nytte av treningenGodt å bli ferdig tidlig med trening![]()
huff så tristSer du er i Juni gruppen. Jeg var der, men mistet i uke 18 i januar. Gravid igjen nå med termin 1 desember.
Når har du termin?![]()
Ikke så myeJa, ganske. Skal sove litt nå også. Går på svangerskaospenget så har mye tid til avslapning
Hva skal du i dag?![]()
Godt å bevege seg littMer enn meg jaffal![]()
Er varmt ja men blir vel varmere utover dageAbsolutt! Og er jo da man får mest nytte av treningen
Er litt for varmt og tidlig for min del da![]()
Ja, er Pilothuff så trister det du som er pilot eller skrev jeg kallenavnet feil? jeg har vært gjennom det samme selv før jeg fikk N :/
26.juni så det er 12 dager til termin idag![]()
å gratulerer så mye med baby i magenJa, er Pilot
Så spennende! Kan egentlig føde når som helst da
Lykke til![]()
Hvilken bok leser du?Ikke så mye
Vaske klær
Hente en pakke,poste pakke
Hente kb
Lese bok
Trening med kb
Ah OK, da et det bare å gjøre det du orkerdet var frem til uke 34etter det kunne jeg gjøre hva jeg ville, men ble uansett endring i planene :/
Vet ikke ennå, må bestemme meg etterpå for hvilken jeg skal starte på nåHvilken bok leser du?![]()
Tusen takk! For helt enormt med oppfølging. De passe godt på nåå gratulerer så mye med baby i magenhåper du får oppfølging nå
ja han kan komme når som helsttusen takk
håper jordmortimen i dag er den sistemen får se
SkjønnerVet ikke ennå, må bestemme meg etterpå for hvilken jeg skal starte på nå
Gjør nok mer enn hva kroppen min egentlig orker, men det er så deilig å ikke ha ME å tenke på!Ah OK, da et det bare å gjøre det du orker
Godt å høreTusen takk! For helt enormt med oppfølging. De passe godt på nåGår privat i tillegg.
Så gøy med gutt da! Ser ut som om det blir gutt på meg også
Håper alt går bra på jordmortimen din i dag![]()
Den har jeg ikke lestSkjønner
Jeg skal begynne på Jo Nesbø -Gjenferd nå. Gleder meg![]()
JaGod morgen
Sovet godt?