Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Ja, men det kunne vært på dagtid...Okei. Det må man ha ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men det kunne vært på dagtid...Okei. Det må man ha ja![]()
Godt det daVært ute å trillet en tur... mens frøkena sov fikk jeg ryddet litt inne
Hvilken blomster?Har handlet blomster for nesten 1500 i dag... og det uten å gå på nett![]()
Ha ha du altsåJeg tenker alltid at jeg må kjøpe før det blir utsolgt i den str jeg vil ha, så blir det ofte salg like etterpå![]()
Ja det stemmer det jo sånn høveligIkke lett å huske slike ting daog du kunne sagt med moms så hadde det nesten blitt riktig
![]()
Nei det koster mye merGå ut i butikker å shoppe da![]()
Har endel jaHar du mye som skal bort?
Oj det var myeHar handlet blomster for nesten 1500 i dag... og det uten å gå på nett![]()
Hver onsdag og lørdag er det en fiskebil på torget her, de har vill laks! Det spiser jeg med gledeHehe hva spiser du da?
Var på ett i vår og det var 4t. Tar tid når alle skal prøve. Fikk opplæring i hjertestarter ogsåJa er nyttig og jeg er frivillig med og forlebi eneste som skal gå.. Men hallo begynne 17:00 å vare 4-5 t?
Har dere mange planer?Det blir det absolutt
Ja.. men er så mye kaos utenfor. Stilas og takdeler over altGodt det da
Skal vel ut mer idag?
Ja kan ikke gjøre alt aleneBlir kjekt med litt sommer rundt huset...skal ta siste rest når storesøster kommer hjem... hun kommer til å bli sint om jeg har gjort alt uten henne
![]()
Kanskje han prøver å endre på når han sover? Kanskje han vil sove mindre?Småen som vanligvis sovner mellom halv 12-12 sovnet nettopp!! Sent.. Hva skjer?
Skjønner at du blir borte da jaJa skal på kurs som begynner kl 17;00 og varer til 9-10 etter det tror ikke jeg at jeg orker å skravle..
Syns det er omvendt jegNei det koster mye mer
Håper du får det bort fort samt til en god prisHar endel ja
Godt han er på bedringens vei da
Og kink i nakken er ikke noe godt nei!![]()