Kos dere på avslutning daAvslutning i Bhg i dag, får vel snart begynne å gjøre klar noe mat.
Vaske hagemøblene skulle jeg også ha fått gjort![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos dere på avslutning daAvslutning i Bhg i dag, får vel snart begynne å gjøre klar noe mat.
Vaske hagemøblene skulle jeg også ha fått gjort![]()
Gjør sjelden det, alltid en nettbutikk som har salgJeg handler nok for ofte til full pris![]()
Er nok mange som har behov for det snart jaHåper det, han trenger ferie
Ikke lett å huske slike ting daJenta mi spurte hvor gammel jeg er... kunne fortelle henne at jeg blir 28 i høstmannen kikket rart på meg... må du ikke lyve for ungen sier han... du blir jo 29... haha...
bursdagen i fjor har godt fra meg
måtte telle... og unnskylde meg for jenta å si.. mamma blir 29 år
![]()
Blir kjekt med litt sommer rundt huset...Så fint det blir!![]()
Jeg tenker alltid at jeg må kjøpe før det blir utsolgt i den str jeg vil ha, så blir det ofte salg like etterpåGjør sjelden det, alltid en nettbutikk som har salg
Har du mye som skal bort?Begynt å vaske brannbilen som er til salgs
Digg å få unna litt
Jobber i barnehage men skal ha kurs for livrednng i vann son hvis vi skal på stranden og se etter kryp..Hva jobber du med?![]()
Ah... men det er jo nyttigLivredningskurs...
Med jobben ?Ku
kurs fra 5-10
Helt enig! Ihvertfall det man burde si når man ikke får søvnen man vil haSoving er oppskrytt
Skal du bort?Blir lite skravling fra meg i kveld![]()
Har handlet blomster for nesten 1500 i dag... og det uten å gå på nettDet er sant
Okei. Det må man ha jaJobber i barnehage men skal ha kurs for livrednng i vann son hvis vi skal på stranden og se etter kryp..
Ja er nyttig og jeg er frivillig med og forlebi eneste som skal gå.. Men hallo begynne 17:00 å vare 4-5 t?Ah... men det er jo nyttig![]()
Kun jeg fra jobben. Var en til som skulle men blir kun meg..Med jobben ?
Gå ut i butikker å shoppe daLyst å shoppe jeg .. Men går meg vil i jungelen av nettbutikker
Ja skal på kurs som begynner kl 17;00 og varer til 9-10 etter det tror ikke jeg at jeg orker å skravle..Skal du bort?
Her har vi bare to uker sammenEr nok mange som har behov for det snart ja
Gleder meg til hele familien har ferie jeg også![]()