Her har lillemor sovet en liten stund... men fikk tid til å legge sammen klær og ta de i skapet så jeg er fornøydSoving er oppskrytt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her har lillemor sovet en liten stund... men fikk tid til å legge sammen klær og ta de i skapet så jeg er fornøydSoving er oppskrytt
Blir godt når ferien kommer da!Halv ett på fredager,, halv to de andre dagene
En uke igjen nå
Jeg vet om for få nettbutikker tror jeg (kanskje like bra). Handler ofte på de sammeLyst å shoppe jeg .. Men går meg vil i jungelen av nettbutikker
Enuke for kb ,blir bra detIkke lenge til ferie heller nå da![]()
Ja, mangler å vaske kjøkkenet nå daGrei dag det![]()
Vært ute å trillet en tur... mens frøkena sov fikk jeg ryddet litt inneJa da må man nesten være ute litt![]()
Hehe hva spiser du da?Laks, kommer nok til å spise noe annet selv da siden mannen kjøpte billigst mulig laks på hypermat!!! Blitt veldig kresen på fisk
Det blir det absoluttBlir godt når ferien kommer da!![]()
Aaah... hvilket kurs skal du på?Pga kurs..
Godt han er på bedringens vei daHan er på bedringens vei og det har ikke blitt noe mer på oss. Men jeg våknet med kink i nakken i morres, så det er jo alltids gøy "/
En uke går fortEnuke for kb ,blir bra det
Så fint det blir!Vis vedlegget 182289 da var halvparten på plassVis vedlegget 182290
Hw he jeg er litt sær også, om det er under 50% gidder jeg ikkeJeg vet om for få nettbutikker tror jeg (kanskje like bra). Handler ofte på de samme![]()
Mye fint og kan bli fort dyrtLyst å shoppe jeg .. Men går meg vil i jungelen av nettbutikker
Håper det, han trenger ferieEn uke går fort![]()
Livredningskurs...Aaah... hvilket kurs skal du på?
Det er santMye fint og kan bli fort dyrt![]()
Godt det da om ikke annet. Burde jo ikke glemme slike hendelser!Hun hr blitt bedre med årene for å si det sånn![]()
Jeg handler nok for ofte til full prisHw he jeg er litt sær også, om det er under 50% gidder jeg ikke
Hva jobber du med?Livredningskurs...