Så braI natt sov jeg bedre enn på lenge! N sov siden av meg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braI natt sov jeg bedre enn på lenge! N sov siden av meg![]()
De er flinke i bhg også, heldigvisJa er veldig viktig
Ja.. egentlig... føler meg gørrlat for tidenMå jo være det
Du får sove godt når du kommer så langtDeilig det da, blir nok en tur veldig snart!
Altfor fort gjort!EI jeg gikk på skolen med havnet på sykehuset for at hun ikke tok ansvar for diabetes sin under festligheter
Haha ja om jeg kommer meg såpass langt!Du får sove godt når du kommer så langt![]()
Gratulere med bryllupsdagen og nyt dagen idagNå har vi vært på gartneriet og kjøpt blomster for å ha i kassene utfor huset..og mini sovet på bilturen hjem. Skal bære ut varene og se om jeg får lurt henne i sengen... men tviler på at hun sover så lenge.. snekkeren hammrer og banker på taket. Har foresten bryllupsdag i dag kom jeg til å tenke på
❤
Hihi.. ja det var det..Haha ja om jeg kommer meg såpass langt!![]()
Det skal jeg... skal se om jeg får pjusket litt ute i dag.. når været er så pass bra at man kan være ute.Gratulere med bryllupsdagen og nyt dagen idag![]()
hva er menyen i dag?Å så spennende!
Jeg skal fryktelig lite idag. Slappe av, rydde og vaske litt samt lage middag.
God dagGod formiddag
Hva skal du idag?
Ja takk begge deler...Skal du bruke til noe eller spare?![]()
Høres ut som en god plan detJa takk begge deler...
Skal nok bruke noe på ferie også
Skjønner heller ikke detSkjønner ikke hvorfor de fins! Men føles godt når man får de vekk![]()
Halv ett på fredager,, halv to de andre dageneJa det er det nok. Men ellers er det vanlig tid?
Snart er det vel også ferie![]()
Yes det er detEr det meldt dårlig vær fra nå av?
Du hadde en annen du?Jeg er så sjalu. Jeg ønsker meg ny