Det smilefjeset skulle være andre veien. Beklager.Det må jo gjøres
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det smilefjeset skulle være andre veien. Beklager.Det må jo gjøres
Absolutt. De sier at hun er veldig ofte en av de som tar initiativ til lesingDet er bra da
Mye igjen fortsattGodt p få det gjort
Er deilig å sykleBurde syklet mer jeg
Det er de jaTidlig ferdige idag![]()
Ah har den du jaHusker rett og slett ikke hva den heter. Men den er 7 år gammel og alt for stor. Den er like stor som ipaden min. Ønsker at den var halve str.
Vi har det likt. Vår starter og dagen da. Gjort i månedsvis. Vi har drevet å utsatt leggetid til 1930/2000 i håpet med 9/10 ganger våkner hun 0515 uansettJaaa han kan en sjelden kan sove til nærmere 7 men nå er han inne i en periode på mellom kl 5.15 og 5.30:-/. Ikke vet jeg hva jeg kan gjøre for å forlenge søvnen til nærmere 7 (eller ennå lenger heller) for uansett når jeg legger han så våkner han tiiiidlig. Og prøver jeg å legge han litt senere så våkner han tidligere:-/. Meeen koselig med en liten som kommer og skal ha kos❤❤
Haha. Hvem er vel detOg jeg er sååå glad i å tørke støv![]()
Planer for dagen?
Ja. Ser så koselig ut å lese bøker på kindleDe anbefales altså![]()
Tuset takkGratulerer med bryllupsdag![]()
Tar du alt idag?Mye igjen fortsatt
Det er det virkeligEr deilig å sykle
Jeg ser på oppskrifter som en veiledning, ikke noe mer.Jeg er sånn som følger oppskriftene slaviskfår ikke til anna
De går fort.. plutselig er babyen 6mnd før man vet ordet av detNei nå nærmer det seg. Ca 5 uker igjen nå
![]()
Det hørtes mye bedre utJa endte opp med jordbær istedenfor![]()
Skulle ønske jeg klarte detJeg ser på oppskrifter som en veiledning, ikke noe mer.
Vi har vært gift i 2 år i dagGratulerer med bryllupsdag
Hvor mange år er det?
Så koselig. Jeg må vente til snekkeren er ferdigAvslutning i Bhg i dag, får vel snart begynne å gjøre klar noe mat.
Vaske hagemøblene skulle jeg også ha fått gjort![]()
Sikkert godt noen dager jaMen veldig deilih
Hva hindrer deg?Skulle ønske jeg klarte det![]()