Juni - skravletråden

Nå har vi vært på gartneriet og kjøpt blomster for å ha i kassene utfor huset.. :) og mini sovet på bilturen hjem. Skal bære ut varene og se om jeg får lurt henne i sengen... men tviler på at hun sover så lenge.. snekkeren hammrer og banker på taket. Har foresten bryllupsdag i dag kom jeg til å tenke på :D
Gratulerer med bryllupsdag:)
Hvor mange år er det?

Avslutning i Bhg i dag, får vel snart begynne å gjøre klar noe mat.
Vaske hagemøblene skulle jeg også ha fått gjort :)

Ååh. Klokken 7 er drømmen ❤️
Jaaa han kan en sjelden kan sove til nærmere 7 men nå er han inne i en periode på mellom kl 5.15 og 5.30:-/. Ikke vet jeg hva jeg kan gjøre for å forlenge søvnen til nærmere 7 (eller ennå lenger heller) for uansett når jeg legger han så våkner han tiiiidlig. Og prøver jeg å legge han litt senere så våkner han tidligere:-/. Meeen koselig med en liten som kommer og skal ha kos❤❤

Jaaa han kan en sjelden kan sove til nærmere 7 men nå er han inne i en periode på mellom kl 5.15 og 5.30:-/. Ikke vet jeg hva jeg kan gjøre for å forlenge søvnen til nærmere 7 (eller ennå lenger heller) for uansett når jeg legger han så våkner han tiiiidlig. Og prøver jeg å legge han litt senere så våkner han tidligere:-/. Meeen koselig med en liten som kommer og skal ha kos❤❤
Hvordan sover han på dagtid da?

Back
Topp