Tidlig ferdige idagKb er hentet og har med en kompis hjem..
Jeg sksllegge meg ut å lese litt tror jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tidlig ferdige idagKb er hentet og har med en kompis hjem..
Jeg sksllegge meg ut å lese litt tror jeg
Endte med jordbær selv om sjokoladepudding fristet veldigSåpis den![]()
Så koseligVis vedlegget 182289 da var halvparten på plassVis vedlegget 182290
Det skjønner jegJa vi gleder oss utrolig mye. Og spente
![]()
Et sunnere valgEndte med jordbær selv om sjokoladepudding fristet veldig![]()
Spent på hvordan storebror vil reagereDet skjønner jeg![]()
Er bare fantasien som stopper degKreativt da![]()
Ååh. Klokken 7 er drømmenSpent på hvordan storebror vil reagere. Håper bare han lærer seg snart at vi ikke synes morgen er før 6. Aller helst nærmere 7
![]()
Jeg er sånn som følger oppskriftene slaviskEr bare fantasien som stopper deg
Gratulerer med bryllupsdagNå har vi vært på gartneriet og kjøpt blomster for å ha i kassene utfor huset..og mini sovet på bilturen hjem. Skal bære ut varene og se om jeg får lurt henne i sengen... men tviler på at hun sover så lenge.. snekkeren hammrer og banker på taket. Har foresten bryllupsdag i dag kom jeg til å tenke på
❤
Hun hr blitt bedre med årene for å si det sånnAltfor fort gjort!
Håper hun lærte etterhvert at man bruker mindre insulin
Kan fort bli skummelt da
Jeg strikker litt og ser litt tv.av kjekt gjør dere på?
Hva skal dere?Her sitter småen og gomler på lunsjå jeg har pakket litt
![]()
Jaaa han kan en sjelden kan sove til nærmere 7 men nå er han inne i en periode på mellom kl 5.15 og 5.30:-/. Ikke vet jeg hva jeg kan gjøre for å forlenge søvnen til nærmere 7 (eller ennå lenger heller) for uansett når jeg legger han så våkner han tiiiidlig. Og prøver jeg å legge han litt senere så våkner han tidligere:-/. Meeen koselig med en liten som kommer og skal ha kos❤❤Ååh. Klokken 7 er drømmen![]()
Og jeg er sååå glad i å tørke støvJa blir vel bra støvete![]()
Hvordan sover han på dagtid da?Jaaa han kan en sjelden kan sove til nærmere 7 men nå er han inne i en periode på mellom kl 5.15 og 5.30:-/. Ikke vet jeg hva jeg kan gjøre for å forlenge søvnen til nærmere 7 (eller ennå lenger heller) for uansett når jeg legger han så våkner han tiiiidlig. Og prøver jeg å legge han litt senere så våkner han tidligere:-/. Meeen koselig med en liten som kommer og skal ha kos❤❤
Så kjedelig..Yes det er det
Husker rett og slett ikke hva den heter. Men den er 7 år gammel og alt for stor. Den er like stor som ipaden min. Ønsker at den var halve str.Du hadde en annen du?
De anbefales altsåFår sjekke ut kindle litt![]()