Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk epilepsi anfallSå trist
Hva skjedde?
Får ikke noe varsler på mobilen men ser de jo på påminnelser så prøver å svare de fleste, men hadde jeg fått varsler på mobilen hadde det jo hvert mye enklere daHar varsler når noen qouter meg.. er jo kjekt å kunne svare.. hvis ikke må jeg jo øese meg gjennom 1000 innlegg hver gang nesten og det tar mye tid i lesing. Vil jo ikke at noen skal føle at jeg ignorerer dem :/ prøver jo ikke være overlegen![]()
Var greit det jaBra vi fikk oss et bra startskudd på mnd
God natt.Men nå kjenner jeg at jeg trenger å sove litt.. god natt damer. Håper dere får sovet godt i natt![]()
Det forstår jeg! Visse dager vil man bare glemme!Jepp vil ikke ha den tilbake![]()
Det går jo ikkeGodt å høre! For tenk en så ensom skjebne, også under sommeren av alt også![]()
Mhm det kan du siÅ nei! Så utrolig trist!![]()
God nattog sov godtMen nå kjenner jeg at jeg trenger å sove litt.. god natt damer. Håper dere får sovet godt i natt![]()
Ikke så mye for tiden.Hva syr du?
Ja, de er flinkeDa har de nok fått god informasjon om alt slik samt optiker jevnlig også![]()
Var sammen med en som fikk diabetes type 1 i tidlig 20 årene og lærte veldig mye da, samt lært litt pga diabetes type 2 i familien og litt på skolen![]()
Greit å vite slike ting samt hvordan insulin skal behandles![]()
God nattDa sier jeg god nattskravles mer i morra
Wow, det er skikkelig imponerendeJeg har lest lite i år, i fjor 80 bøker...
Er litt med at jeg skal opp kl 0530 i morgen.
Jeg må egentlig være i seng til kl 22
Blir ikke så mye i årWow, det er skikkelig imponerende
24 årSå trist
Hvor gammel var han?
Jeg hadde ikke orket å henge på det tempoet som var da uansettVar greit det ja
God natt, håper du får en fin nattDa sier jeg god nattskravles mer i morra