M
Millli
Guest
TakktakkDet har du all grunn til. Flink![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakktakkDet har du all grunn til. Flink![]()

Bra vi fikk oss et bra startskudd på mndGodt det er flere av oss
Ja, den ligger ved siden av med. Men jeg skravler joEr vel bare å begynne det
Aaah. det må bli fint jamen da må du vel kun kaste annahver pinne? Eventuelt kun en økning per pinne i en side? Slik at det blir reelt sett annahver?
Da må vi slutte å skravleEr vel bare å begynne det
Dere skravlefanterHva hindrer deg?
Hehe, jeg bruker tiden på vaskerommet som litt terapi tror jegHehe. Jeg sorterer alt men tvinger han i ny og ne å gå ned å sette vasken på iallefall![]()
Da henger jeg med. Hodet mitt tenkte øke hver begynnelse og slutt.Nei, jeg strikker jo frem og tilbake. Kast i begynnelsen av hver pinne, blir annenhver gang i hver ende
Jeg ønsker meg et ordentlig vaskeromHehe, jeg bruker tiden på vaskerommet som litt terapi tror jeg![]()
Da må vi slutte å skravle
Da henger jeg med. Hodet mitt tenkte øke hver begynnelse og slutt.
Ønsker meg tørkestativ uteNei. Hadde det ikke regns kunne jeg tørka ute
Så ikke bare her daVet mange har problemer med varsler
Utrolig hva de greier å takle, snuppa her er også sånn.Lille har feber, men er blid som en solsnakker og ler. Utrolig selv om feberen er høy
![]()
Så flink du erSiden alle dere andre viser frem det dere lager så kan vel jeg også
![]()
Ja... får håpe det kommer segJøss, mange som sliter med det![]()
Var godt du sa det. Hodet mitt tenkte slikt du gjorde først på fellingen. Men må jo strengt talt felle en mer enn man økerNeida, bare i hver begynnelse, da blir det så bra så, ellers måtte det nok blitt annenhver ja. Hvilket sikkert hadde vært greit om det var glattstrikket f.eks. Men dette er rillestrikk også så det er bare rett og slett tre rett, et kast, rett ut pinnen hele første halvdel, og tre rett, et kast, tre rett sammen, rett ut pinnen på andre halvdel. (Og gjør for all del ikke det jeg gjorde på et av dem... tre rett, et kast TO rett sammen og rett ut pinnen... 20 pinner slik og ikke en eneste maske mindre pr pinne....
Høres lurt utHehe.. nei.. prøver å være på corebar hver mandag. Men etter mannen startet i ny jobb har det vært vanskelig... får ut å røre på meg i morgen
Det er litt forstyrrende... blir jo hengende langt bak...Får ikke varsler jeg heller.
Sånn type rundt ett i hagen?Ønsker meg tørkestativ ute![]()